۱۳۸۸ آذر ۵, پنجشنبه

یک مطلب کوچک در مورد این وبلاگ

دوستان عزیز,
از همه شما که مطالب این وبلاگ را خواندید و احیانا نظرات خودتان را نوشتید تشکر میکنم.
در این وبلاگ هیچ نظری حذف نخواهد شد و شما میتوانید آزادانه هر حرفی را بنویسید. حتی اگرحاوی توهین باشد در جای خودش محترم است و من آنها را حذف نخواهم کرد. در واقع من سالها پیش به چارچوب کلامی بسیار حساس بودم ولی از زمانی که دوره بازپروری را گذراندم و هر روز توسط مهرورزان به عبارات وزین مزین میشدم, بقول معروف فحش خورم ملس شد و اگر یک روز ملقب نمیشدم احساس میکردم که یک جای کار ایراد دارد.
از طرف دیگر من مرجع ذی صلاحی نیستم که در مورد بجا و یا نابجا بودن اظهار نظری قضاوت کنم. بنابراین اگر در اظهار نظرهای خوانندگان محترم عباراتی یافتید که خوشایند نبود, پیشاپیش از جانب آنها عذر میخواهم.
نکته دیگر اینکه چون فرصت من برای پرداختن به نوشته هایم بسیار محدود است, ترجیح میدهم این وقت را صرف نوشتن یک مطلب مفید کنم و ممکن است نتوانم به ایمیلها و سوالهای شما بطور خصوصی پاسخ دهم. ولی تمامی مطالب و نظرهای شما را میخوانم و برایم محترم است.
امیدوارم که نوشته های من بدردتان بخورد

۶ نظر:

  1. سلام.من امروز با بلاگ شما آ شنا شدم.تو ايرانم و قصد اومدن به اونجا رو ندارميعني رام نميدن ولي اينقدر جالب و روون نوشته بودي كه همه بلاگتو يه جا خوندم.مرسي

    پاسخحذف
  2. سلام
    من سه روز که با وبلاگت آشنا شدم ولی تا الان تمام مطالبت که ماشاالله کم هم نیستند رو هم خوندم.وقتت رو نمی خوام با بگیرم پس مختصر و مفید می گم.

    عالی بود . . .

    واقعا از مطالبت لذت بردم.
    برات آرزوی سلامتی و شادکامی دارم.

    پاسخحذف
  3. درود
    طرز نگارشتان انسان را جذب می کند
    شما فعلا تصمیم ندارید لینک دوستان را بپذیرید؟هر وقت این سیستمو را انداختین حتما خبرم کنید.

    پاسخحذف
  4. به شدت قلمت رو دوست دارم.

    پاسخحذف
  5. سلام . از نوشته هایت استفاده کردم . خواندن آنها را به فرزندانم توصیه کردم . لازم دیدم تشکر کنم .

    پاسخحذف
  6. واقعا از مطالبت لذت بردم.عالی بود لازم دیدم تشکر کنم .

    پاسخحذف

لطفا اگر سوال مهاجرتی دارید به تالار گفتگوی مهاجرسرا که لینک آن در پایین وبلاگ است مراجعه نمایید.
اگر جواب کامنت ها را نمی دهم به خاطر این نیست که آدم مهمی هستم و یا کلاس می گذارم و قیافه می گیرم بلکه فقط به خاطر این است که اعتقاد دارم آنجا متعلق به خوانندگان است و بدون دخالت و تصرف من باید هر چیزی را که دلشان می خواهد بنویسند.