۱۳۸۸ آبان ۲۵, دوشنبه

جشن هالوین در شرکت ما

امروز ساعت 12 ظهر به بعد شرکت ما تبدیل میشه به محل خوشگذرانی و جشن و شادمانی. همه امروز صبح با لباس کاستوم که همون لباسهای عجیب و غریب است آمده اند شرکت. این همخونه من یک لباسی برای من انتخاب کرده است که وقتی امروز آمدم شرکت همه می آمدند توی اطاقم تا از من عکس بگیرند. البته دیدن من در این لباس مستهجن! خیلی برایشان جالب است. من یک کلاه سیخی سرم گذاشته ام و گردنبندی که از جنس قلاده سگ است به گردنم است و نیم دستکشهای چرم سیاهی پوشیده ام که بر روی آن پرچهای فلزی دوخته شده است. یک کت چرم با یک تیشرت سیاه توری!!! یک شلوار چرمی که بغلش پرچ دوزی شده است و چسبان و بی تربیتی است! و یک چکمه سیاه منجوق دوزی شده! یعنی من امروز نمونه کامل و بارز تهاجم فرهنگی هستم. مخصوصا اینکه وقتی به اطاقم میایند می ایستم و مثل مدلها میچرخم تا از من عکس بگیرند!!!! خدایا به حق چیزهای ندیده و کارهای نکرده!
یک عکس هم برایتان میفرستم تا کمی اوضاع دستتان بیاید.
امروز بعد از ظهر همه در نهارخوری شرکت شراب و آبجو میخورند و قرار است بازیهای مختلفی آنجا برگزار شود.
خلاصه جای شما خیلی خالی است و گفتم برای شما هم کمی انرژی مثبت از خودم در کنم.

Holl.jpg (اندازه: 329.56 KB / دانلودها: 82)
خبر تکمیلی اینکه دختر خانمهای شرکت ما همه تبدیل به پرستار شدند!!! فکر کنم یه چیزهایی تو مایه های روز پرستار خودمون باشه منتهی از نوع غیر فرهنگی!!! اگر عکسی از موارد فوق به دستم رسید برایتان پست میکنم!
خبر تکمیلی: من برنده بهترین کاستوم توی شرکتمون شدم و یک کارت 15 دلاری استارباکس جایزه گرفتم! قرار شد دیگه هر روز اینجوری بیام سر کار!!!
خبر تکمیلی 3:


یه عکس دیگه از امروز براتون میفرستم که من رو با چند تا از بچه های بخش خودمون توش میبینید. اون دختر خانمی که سمت راست من ایستاده یکی از بهترین دوستهای منه و اسمش برندا است. دکترای فیزیک داره و الان برای پی اچ دی داره میخونه. من خیلی چیزها ازش یاد گرفتم.
نکته دیگه هم اینه که ما روی یه نیمکت ایستاده ایم. اگرنه قد بلند نیستم!

۵ نظر:

  1. سلام
    فکر کنم لینک عکس خرابه ها ؟

    پاسخحذف
  2. linke axa kar nemikone aziz jan

    پاسخحذف
  3. aza.joon :))

    eyval !!!

    in 2ta ax kheili bahal bood !!!

    avvali BORAT

    2omi ham Jim Carrey !!
    lol

    man alan daram hame matalebe be dard bokhore mamanamo barash email mikonam ,,, nemiad ke blog bekhoone :D

    پاسخحذف
  4. آرش عزیز، ظاهراًلینک عکس غیر فعال است

    پاسخحذف
  5. عكس كو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف

لطفا اگر سوال مهاجرتی دارید به تالار گفتگوی مهاجرسرا که لینک آن در پایین وبلاگ است مراجعه نمایید.
اگر جواب کامنت ها را نمی دهم به خاطر این نیست که آدم مهمی هستم و یا کلاس می گذارم و قیافه می گیرم بلکه فقط به خاطر این است که اعتقاد دارم آنجا متعلق به خوانندگان است و بدون دخالت و تصرف من باید هر چیزی را که دلشان می خواهد بنویسند.