۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

خر خسته منتظرفرمان ایست است!


من همیشه اعتقاد داشتم که اگر علی دائی در زمانی که کارآیی خودش را برای بودن در تیم ملی ایران از دست داد کناره گیری می کرد هم برای خودش بهتر بود و هم برای فوتبال کشور ایران. در این مدت زمانی که من در کنار شما بودم چیزهای بسیاری از یکدیگر یاد گرفتیم و من از شما سپاسگزارم که با تمام کاستی هایم من را همراهی کردید. زبان شیرین فارسی گرچه زبان مادری من نیست ولی لطایفی دارد که می توان به وسیله آن ارتباط خوبی با خواننده برقرار کرد و من سعی خواهم کرد که سواد فارسی خودم را با مطالعه کتابهای ادبی افزایش دهم.

با اینکه زمان وبلاگ ناتاشا گادوین و یا آر اس دویست و سی و دو به سر آمده است ولی من همچنان در میان شما خواهم بود و همچنان وبلاگهای زیبای شما را می خوانم و نظراتم را می نویسم. امیدوارم که در آینده ای نزدیک بتوانم با مجموعه ای پربارتر در خدمت شما عزیزان گرامی باشم.

شاد و سلامت و سربلند باشید

۵۱ نظر:

  1. آرش جان منظورت و از این کار متوجه نشدم اما اگر خسته شده باشی و نخوای بنویسی این حقته و مختاری
    اما کاش حداقل این مبحث قشنگ و چالش واقعی که فرهنگ ایرانی دچار هست رو به یه جایی می رسوندی.
    هر کجا با هر کی باشی بهترین ها را برایت آرزو می کنم
    .... مهتاب

    پاسخحذف
  2. هر جا مي خواي برو ولي گيتار و با خودت نبر

    پاسخحذف
  3. ياد قصه خرگوش و لاك پشت افتادم.مثل خرگوش تند و تيز و چابك بودي و اين پست تمام نشده مطلب بعدي را آپ مي كردي.كافي بود كسي چند روز به وبلاگت سر نزند تا جا بماند و مجبور شود به يكباره چند پست پشت سر هم را بخواند.اما از نفس افتادي و به ناگهان دم از جدايي زدي و به قول آنوري ها كوئيت كردي.اگر اين بازي ديگري نباشد از سوي تو.اما لاك پشت ها همچنان به پيش مي روند و وبلاگشان را هر از گاهي به روز ميكنند.من يكي كه اگر ننويسي متاسف خواهم شد ولي تصميم با توست.برو به سلامت.اميدوارم روزي كسي پيدا شود و بگويد آرش را يادت هست و من بگويم بله و او بگويد از تو خبر دارد و مي داند كه سروسامان گرفته اي.همسر يا شريك زندگي خوبي يافته اي و فارغ از دغدغه هاي هر روزه ات كه در لابلاي نوشته هايت خودنمايي ميكرد به آرامش و اعتدال رسيده اي.شغل مناسبي داري و از زندگي در كنار همسر و فرزندان و دوستان و آشنايانت لذت ميبري زندگي آرام و خوشايندي داري و ميتواني در يك روز آفتابي فارغ از هر نگراني و آشفته حالي قايقت را به آب بيندازي همسر و فرزندانت را سوار آن كني قلاب را به آب انداخته كلاه را روي صورتت بكشي و تا نوك زدن اولين ماهي چرت بزني.
    درست مثل من

    پاسخحذف
  4. سلام
    پس سرنوشت پست قبلي ، تجربه هاي انتقال به خونه جديد،نتيجه ارتباطت با همكارت ،مباحثي كه راجع به چيزهاي غير متعارف داشتي و ..... همه رو ميخواي ناتموم بذاري بري . تازه به وبلاگت عادت كرده بوديم.خيلييييييي بي معرفتي . با اين حال منتظر پست جديدت هستيم.....

    پاسخحذف
  5. آرش ازت ممنونم

    پاسخحذف
  6. از این ف ر زا د کش فریاد...

    پاسخحذف
  7. واقعا که ! خودت خسته شدی ... فکر ماها نیستی ! نامرد ! تا 1 هفته باهات قهرم ...

    پاسخحذف
  8. حيف ميشه اگه ننويسي . مخصوصا" كه اون فحاش هم دلش خنك ميشه كه تونسته اين وبلاگو تعطيل كنه .
    پس اگه دلت ميخواد ماها رو شاد كني و اون كامنتگذار پست فطرت رو ادب كني باز هم بنويس باز هم بنويس .
    يادت باشه اينا وقتي از يه نوشته اي ميخورن يهني دردشون مياد ولي حرفي ندارن بزنن فحش ميدن .
    فحش دادن شون نشونه ي اينه كه شما موفق شدين .
    باز هم بنويسيد .
    بهر حال و اگر چه مدت كمي خواننده ي شما بودم بابت همين مدت هم از شما ممنون و متشكرم .
    شاد باشيد و تندرست .
    بدرود

    پاسخحذف
  9. با درود
    شما اگه بخوای درباره مهارجت و فرهنگ آمریکایی بنویسی به نظر من تا 40 50 سال دیگه هم موضوع داری .شاید یه سری تغییرات در درونت باعث شده که دیگه حال و حوصله ی نوشتن نداشته باشی. به هرحال خوشحال میشم نوشته هایی از شما بخونم. راستش دوست داشتم درمود نژاد پرستی و نوع دیدگاه آمریکایی ها به رنگین پوستها مخصوصا (نخسوزن ) سیاه ها بدونم.
    فرزاد از شیراز

    پاسخحذف
  10. یعنی چی؟
    جو گیر شدی؟
    بابا یه جا توی اینترنت بود ما حال می کردیم

    اونم تو داری از ما می گیری
    من معتاد شدم
    اقلا کم کم
    هیچ معتادی رو به دفعه ترک نمی دن که

    لطفا ادامه بده ..
    منتظریم......

    خودتم ...نکن
    مرسی
    خیلی آقایی

    محمد 31 ساله از تهران

    پاسخحذف
  11. آرش تو خوب انتقال میدی، تو 9 ماهی که اینجا رو خوندم تو همیشه سعی داشتی مطلب جدید آماده کنی، مثل توجه پدر به خانواده.
    آرش مهم نیست چقدر طول میکشه مطلب خوب (در نظر خودت) برای نوشتن تهیه کنی، مهم اینه که هیچوقت از خانواده جدا نشی..
    تو نشریه زرد ما نبودی..
    از همه تلاشت ممنونیم.

    پاسخحذف
  12. بچه ها امروز که روز اول آوریل نیست، ها؟؟؟ :D

    پاسخحذف
  13. آرش که رفت، منم میرم خودکشی کنم، کسی طرف جهنم کاری نداره؟؟ :D

    پاسخحذف
  14. راس میگن دیگه بمون نرو، من هر روز که بیدار می شم قبل از صبحانه پست جدید تو رو می خورم، نرو دیگه بازم بنویس

    پاسخحذف
  15. ظرفیت فحش نداری مثل بچه 5 ساله می مونی لووسسسسس
    حق انصاف که ایرانی هستی

    پاسخحذف
  16. سلام آرش جان،
    من به نوبه خودم چیزهای زیادی در این بلاگ یاد گرفتم.احساسی که من از این بلاگ داشتم این بود که بیشتر یه محفل گفتگو که صاحب اون موضوع رو تعیین می کنه و گاهی نظرات خوانندگانش.اما اخیرا کنترلش از دست شما خارج شده بود و این به خاطر این بود که ما حدود خودمون رو نمی شناسیم.خب عده ای به شما حمله کردند و من خوشحال بودم که شما کاری به بقیه ندارین و با احترام به نظر اونا راه خودت رو پیش می ری حقیقتش برام قابل تحسین بود حتی توی اون کامنت انگلیسیم هم بهتون گفتم که از نظر من قابل تحسین هستین.کی حاضره بیاد از بدیهای خودش بگه همه جلوی هم با کلاس و مودب صحبت می کنیم و نقاب خوبی می زنیم و حرفهای کلیشه ای قشنگ قشنگ بیان می کنیم اما یکی اگر بیاد بگه مثلا من هم همچین اخلاق بدی رو داشتم یا به قول دوست خوبمون فرزاد از سیدنی بگه اینها بخاطر جهالت ما و نبود دانش در اون مقطع از زندگی بوده و امروز متاسف باشه از اون رفتار و خوشحال از اینکه تونسته تغییر کنه و بیاد مثل شما جرات کنه و بیانش کنه به نظر من قابل تحسینه چون اون تابویی که توی ذهنها هست رو می شکنه و به جاش خود واقعی رو نشون می ده که همه دوستش خواهند داشت جز اونایی که از درکشون یا شاید حیطه سلایق شخصیشون خارجه وخب من وقتی جایی می رم که احساس می کنم در شان من نیست نه این که من بالاترم یا اونا بلکه من بدرد اون جمع نمی خورم دیگه اونجا نمی رم هم خودم رو اذیت نمی کنم هم رو مخ اونا نیستم.من به شخصه شخصیت آرش رو دوست دارم و برام مهم نیست آرش یه پسر پاستوریزه با کلاس بچه مایه است یا یه کسی که هر روز با چند تا خانم می پره و اهل عشق و صفا یا ....چون به من ربطی نداره که تو چه کاره هستی یا چه کار می کنی یا نمی کنی من برام مهمه که از تو احساس امنیت کنم و اگر چیزی ازت یاد می گیرم ازت سپاسگزارم.تو توی این مدت کوتاه دوستی های زیبایی رو توی این دنیای مجازی بوجود آوردی و شخصیتهایی رو به همه معرفی کردی که من به نوبه خودم دلم براشون تنگ می شه و وقتی میام اینجا هم دوست دارم شما مطلب جدیدی گذاشته باشی هم دوستان حتی شده یه جمله بیان نظر بدن و من صداشون رو بشنوم.تو باعث شدی من احساس تعلق خاطر به این مجموعه پیدا کنم و چیزهای خوبی یاد بگیرم.دوستانی که چه ناشناس اومدن چه مثل کتی عزیز شاید یکبار یا دوبار ولی زیبا نوشتند.حرف مفت حرف مفته حالا چه من بزنم چه هر کس دیگری ما باید اجازه بدیم شنونده خودش تصمیم بگیره نه با دیکتاتوری بگیم بابا من اینم یا این جوری می رم هرکی هر چی میگه ...یا بگم من دیگه این کار رو نمی کنم البته به قول ناپلئون بناپارت انسانها چیزی جزی بچه های بزرگ نیستند.ما هم قهر میکنیم گوشه می گیریم و جهالت می کنیم.>>>>

    پاسخحذف
  17. البته آرش جان اگر اینقدر دوستان ازت متوقع هستند تقصیر خودته چون تو خودت رو جوری معرفی کردی که من مطمئنم برای اکثریت دوستان این مجموعه قابل احترامی من به شخصه که احترامی خاصی برای شما و تفکرتون و قدرت نگارشتون قائلم.من اگه بیام از ایرادهای خودم اینجا صحبت کنم شاید هیچ یک از بچه هایی که این جا هست نخواد منو ببینه و بگه عجب حیوونیه دیگه این شاهرخ یا برعکس ممکنه بگن بابا این آدم از خود متشکره و همش داره از خودش تعریف می کنه و خلاصه هیچ کس باور نکنه که شاهرخ چقدر آدم بدی یا خوبیه.اما تو و دوستانی همچون فرزاد جان جرات کردین بیان کردین کاری که من به نوبه خودم تحسین می کنم و به نظر من قابل تقدیره حالا هر کسی نظری داره من دوست داشتم نظرم رو بگم.مهم نیست آرش با چه ادبیاتی صحبت می کنه اگه خوب باشه میام اگر نه خب می رم جای دیگه اگر امروز متعجب می شم می تونم با آرش مطرحش کنم و بخوام منو روشن کنه چون عادت کردم بیام اینجا و دوست ندارم ترک کنم اگر تونستم ادامه می دم اگر نه ترک می کنم نیازی به جنگ و دعوا و خط و خط کشی نیست یکبار نظرم رو بیان می کنم نیازی نیست هرروز بیام و بگم آرش توی اینی یا اونی البته من نظر خودم رو میگم و نظر من می تونه غلط باشه برای همین بیانش می کنم تا بیشتر بدونم اگر خوب باشه خوشحالم به یه دردی می خورم اگر بده بندازینش توی سطل آشغال درش روبزارین تا بوش در نیاد.خلاصه سرت رو درد نیارم من بدیهایی رو داشتم که وقتی امروز بهش فکر می کنم به قول فرزاد جان از جهالت خودم شرمسار می شم و خوشحالم که تغییر کردم و این راه ادامه داره و من در میانه راه هستم فکر می کنم توی این راه تنها نیستم و همسفر من همه انسانهای آزاد اندیشی هستن که اونا هم به بهتر بودن اهمیت می دن و برای خودشون و دیگران شخصیت و ارزش قائل هستن.در ضمن من نظر خودم رو رک و مستقیم راجع به همون پستی که خنده دار بود و بودار بهت نگفتم چون دیدم دعوا شده ولی الان دوست دارم بگم به نظر من اون پست نشان دهنده بی ادبی شما نبود و این با بی ادبی متفاوته این حداقل دیدگاه منه که دوست داشتم حالا بیانش کنم.به قول اون دوست خوبمون که من هم نقل قولش کردم
    it is imposible to fill a cup that is already full.
    در آخر امیدوارم فردا که میام ببینم مطلب جدیدی گذاشتی درضمن هر کی بهت حرفی زد که ناراحتت کرد یا بهت خندید فکر کن به من زده مهم نیست بزار اونی هم که دوست داره درونش رو خالی کنه ،خالی کنه حتی با خندیدن به من ،بخنده ،بزار به من بخنده مهم اینه که بخنده و از ته دل بخنده.مطمئن باش نه چیزی از تو کم میشه نه از من به قول شکیلای عزیز -رسوای زمانه منم-
    همتون رو دوست دارم از صمیم قلبم و بی ریا چون زندگی بدون شما ارزشی نداره
    ارادتمند تک تک شما
    شاهرخ

    پاسخحذف
  18. سلام دوست عزیز گرچه در 2 پست اخیر از کلماتی استفاده کردید که مرا آزرده کرد اما در مجموع معلوماتی که در این وبلاگ از شما آموختم بسیار مفید و ارزشمند بود امیدوارم که هر چه زودتر با رویه ای نو این وبلاگ را به روز کنید.
    ممنون

    پاسخحذف
  19. خیلی نامردی ، به همین زودی میخوای بری؟
    خواهش می کنم نرو

    پاسخحذف
  20. نرو نرو نرو نزرو نرو نرو نرو نرو نرو نرو نرو نرو
    نرو نرو نرو نزرو نرو نرو نرو نرو نرو نرو نرو نرو
    نرو نرو نرو نزرو نرو نرو نرو نرو نرو نرو نرو نرو
    نرو نرو نرو نزرو نرو نرو نرو نرو نرو نرو نرو نرو
    نرو نرو نرو نزرو نرو نرو نرو نرو نرو نرو نرو نرو
    نرو نرو نرو نزرو نرو نرو نرو نرو نرو نرو نرو نرو
    نرو نرو نرو نزرو نرو نرو نرو نرو نرو نرو نرو نرو

    پاسخحذف
  21. رابطه با براندا دیگر مجالی برای وبلاگ نویسی باقی نمیگذارد:)موفق باشی

    پاسخحذف
  22. !!!!!!Whoa, easy tiger
    اینجا شده مثل آلیس در سرزمین عجایب.یه روز نمیای برمی گردی می بینی چه خبرا شده.
    اول نوشتید کاراییمو مثل علی دایی از دست دادم بعد تو سوالدونی نوشتید یکی وبلاگو بند اورده.بالاخره سبب این ماجراها چیه؟؟؟فکر نکنم سبب فقط همون یه جمله نامربوط باشه.

    الان ما چی بگیم؟مثل این بی احساسا بگیم باشه خدافظ؟؟؟
    یا چیزایی بگیم که آرش خان دوست نداره و منت کشی تلقی می کنه؟

    ولی موضوع اون عبارت تو سوالدونی حله.چون وقتی کامنت میذاریم بعضی وقتا چند دقیقه طول میکشه ظاهر شه و باید اکسپلورر یا موزیلا(یا هر چی دیگه رو)یکی دوبار باز و بسته کنیم تا کامنتمونو ببینیم.اون آقا ی خانم هم فکر کرده آرش خان بیکاره بشینه به صورت real time کامنتا رو فیلتر کنه.(البته بازم عکس العمل طرف مناسب این جو نبود)
    بازم تصمیم با خودتونه.

    اگر تصمیم گرفتین یه وبلاگ جدیدی چیزی راه بندازین لطفا تو با.لا.ترین یا دود لینک مطلبشو بدین ما پیداش کنیم.(حالا آقا آرش میگه تازه از دستتون راحت شدم)

    شوشو

    پاسخحذف
  23. هیچ وقت فکر نمی کردم وقتی دست از نوشتن برداری انقدر حالم گرفته بشه

    پاسخحذف
  24. اوووو همه اینجا آنلاین هستن تا میای کامنت بذاری می بینی سه تا اضافه شده.
    خب اگه آرش خان نیان ما خودمون اینجا نظر بازی (فکر بد نکنید منظورم کامنت بازیه)می کنیم.D:
    شوشو (دوباره)

    پاسخحذف
  25. مردی از سرزمین خورشید۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۴:۵۷

    ارش
    هنوز پست های تاریخی تو را در یاد دارم
    من با بقیه فرق دارم ----غم پرستی نزذ ایرانیان است بس---لجن در بین ایرانیهای مقیم آمریکا
    --و...
    هنوز من تو را به عنوان یک شخص بزرگ با عقاید بزرگ می شناسم و حماقت یک عده ابله دلیل بر
    ترک دوستان خود نیست فراموش نکن که خیلی از بچه ها تو رو دوست دارن یکیش من
    من همیشه صحبت آمریکا یا مهاجرت می شد محال بود از تو حرف نزنم حتی بعضی از برنامه هامو به حاطر پست هاس تاثیر گذارت عوض کردم یادت نره
    تو یه آدم بزرگی
    منتظر پست های جدیدت هستم

    پاسخحذف
  26. آرش میام خفت میکنم ها !
    مرد حسابی یعنی چی نمی نویسم ؟! من تازه میخواستم از وبلاگت به عنوان یک منبع خوب برای برنامه مهاجرتم استفاده کنم بعدشم خودت میدونی که بهت عادت کردیم بعد همینجوری میخوای بری؟
    اگه دستم بهت برسه !!!

    پاسخحذف
  27. Arash khan kojaaaaaa! taze daevatet kardam Toronto, mikhastam zanet bedam, dari miri?!

    Iadame to emtehanam, hei hers mikhordam ke arash matlab gozashte man naresidam bekhoonam. Age beri, kheili kheili jaat khali mishe. Az inja be baed miokaleme be gilaki. اها ره تره به ناز بزیی ، ابی نکون!

    پاسخحذف
  28. اگه بری هکت می کنم!!!! البته در دنیای واقعی!!!

    پاسخحذف
  29. چند دلیل منطقی برای آقا آرش گل
    1-در جایی فرمودید که روز اول فکر می کردی روزی چند تا فحش بشنوی و اصلا انتظار نداشتی که هیچ مشکلی نداشته باشی. حالا چی شد با یه فحش جا زدی؟
    2-شما اسم پست را گذاشتی"خر خسته منتظرفرمان ایست است!"حالا اولا شما جان آدمیزادید نه بلا نسبت الاغ بعد هم گفتی منتظر فرمان ایست ولی تا اینجا که من کانت ها را می خواندم کسی فرمان ایست نداده!!
    3-اصلا به نظرم چند وقته داری دنباله بهانه می گردی که تعطیلش کنی.
    4-شما در جواب آن شخص گفتید "شاید چندین سال دیگر آمادگی داشتن چنین فضای بازی را داشته باشیم."ولی تو را به خدا بگو کدام فضای باز در دنیا وجود دارد که همچین پرت هایی در آن نباشد؟اصلا اگر چنین چیزهایی نباشد نمی توان ادعا کرد که فضا باز است.
    5-من که هنوز آمریکا نیامدم ولی تا آنجایی که از توی فیلم هایشان دیدم خیلی راحت به هم فحش می دهند وکسی هم ناراحت(اینجوری که تو شدی) نمی شود حالا چرا همه چیز آمریکایی ها خوب است ولی این یکی رفتارشان بد؟
    6-دوست عزیز هیچ وقت یک نفر نمی تواند یک بزرگ راه را برای همیشه ببندد پس اگر خلاف آن را دیدی بدان که احتمالا آن بزرگراه نبوده.
    7- هم من هم خیلی های دیگر با نوشته هات حال می کنند.حالا "خواهی بیا ببخشای خواهی برو جفا کن"

    پاسخحذف
  30. این شعر را برای آرش سرودم
    *******دامن مکش به ناز که هجران کشیده ام******نازم بکش که ناز رقیبان کشیده ام********
    می دونم ربطی نداشت ولی آرش ناز نکن
    مگه زنی تو

    پاسخحذف
  31. Arash jan merci az matalebe khoobet.man yeki az khanadegene webloge khoobet hastam . mikhastam azat bekham ke khodahafezi nakoni. midooni to khodeto molzam mikoni ke moratab matlabe jadid bezari. to mitooni ke weblogeto dashte bashi va har moghe doost dashti va hal kardi benevisi. va hich taahodi ham be kesi nadari..!!sali yek bar ham benevisi mohem nist :)

    پاسخحذف
  32. نرووووووووووووووووووووووووووو plz plz plz

    پاسخحذف
  33. آرش, من فکر می کردم که بالاخره یه روز جوش بیاری! این هم سرنوشت دموکراسی در کشور ما. البته یه نفر نمیتونه یک بزرگراه رو برای همیشه بند بیاره ولی اگر یه نارنجک به خودش ببنده و بره وسط جمع همه رو هلاک میکنه. ما باید نسبت به عمل خودمون مسئول باشیم و عواقب اون رو بپذیریم حتی اگه نقاب روی صورتمون باشه و ناشناس باشیم. من هم اگه جای تو بودم وقتم رو صرف کار دیگه ای میکردم که لااقل فایده داشته باشه. من با نوشته های خوشبینانه تو نسبت به امریکا موافق نبودم و به نظرم زندگی در امریکا خیلی سخت تر از او چیزیه که تو مجسم کردی ولی در عین حال چیزهای زیادی از نوشته هات یاد گرفتم و در مجموع با آنها حال میکردم. هر جا هستی برات آرزوی موفقیت دارم.

    پاسخحذف
  34. هی منتظر بودم یکی بنویسه آرش یه وبلاگ دیگه هم داره به نام Dude دود که لینکش رو هم تو همین صفحه گذاشته:
    http://melisagodwin.blogspot.com
    ولی دیدم نه خیر انگار کسی حواسش به این نیست!!! در هر حال فکر می کنم دوستان آرش می تونن اون جا پیداش کنن، آرش هم می تونه اون وبلاگ رو همونطوری که میلش می کشه اداره کنه، کامنت آدمای پست و عقده ای رو هم پاک کنه و مطمئن باشه هیچکس از این کار ناراحت نمی شه

    پاسخحذف
  35. دوستان من معذرت می خوام، همین الان رفتم دیدم کرکره اون وبلاگ رو هم پایین کشیده، با این جمله:
    This Weblog is expired

    پاسخحذف
  36. دوستان عزیز
    از محبت شما بی اندازه سپاسگزارم.
    شما هر کدامتان یک آرش هستید و می توانید چنین فضایی را در وبلاگ خود ایجاد کنید.
    این وبلاگ بهتر است به همین صورت باقی بماند تا کسانی که قصد مهاجرت به امریکا را دارند مطالب آن را در آرشیو مطالعه نمایند.
    علت اصلی توقف این وبلاگ این است که من نیاز به مطالعه بیشتری را برای نوشتن مطالب مفید احساس می کنم و امیدوارم که به زودی بتوانم با یک وبلاگ جدید در خدمت شما باشم.
    من وبلاگهای دیگر فارسی و همچنین وبلاگ چند ساله خودم را نیز که به زبان روسی است و روزی چندین هزار نفر بازدید کننده دارد متوقف کردم.

    برای همه شما آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم که من را به خاطر هر آنچه که خاطر شما را آزرده کرد ببخشید.
    RS232

    پاسخحذف
  37. وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    نههههههههههههههههههههههههههههههه

    پاسخحذف
  38. چه تلخه
    انگار دارم میمیرم

    پاسخحذف
  39. راستش باور کردن اینکه زبان فارسی زبان مادری شما نیست برایم خیلی سخته. تسلط شما به زبان فارسی و نویسندگی خیلی زیاد است و مطمئن هستم که نویسنده موفقی هستید و یا خواهید شد. بهرحال اگر وبلاگ جدیدی درست کردید یک جوری ما را هم خبر کنید. مطمئن هستم که همین تسلط را به زبان روسی هم دارید که آن وبلاگتان هم اینهمه خواننده دارد. ولی واقعا حیف است اگر ننویسید و من یکی شما را آق می کنم :)
    ما به افرادی مثل شما خیلی نیاز داریم چون به ما یاد می دهید که چگونه فکر کنیم و چگونه مشکلات خودمان را تجزیه و تحلیل کنیم.
    بهرحال من به نوبه خودم از شما خیلی تشکر می کنم و امیدوارم که خدا به همراهتان باشد. اگر هم به نوشتن ادامه دهید که باعث خوشحالی ما خواهید شد.
    نسترن

    پاسخحذف
  40. baba jooon, chera inghade talkhi mikoni, asabe man ke be ham rikht az in onvano topico inha,

    hala ye chi nanevis ke be baziha bar bokhoreh, ye chizi benevis ke mase bazi postha faghat az khande ghash konim,

    koja dar miri, man ke midonam gahi hatta maharo sare kar mizashti ke bekhandoni, va khodetam rohiat avaz she,

    ajab khari hastiaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    manzoram ine ke chera dari vel mikoni,

    be khoda kheili ghosse dar shodam narooo

    پاسخحذف
  41. آفرین شاهرخ خان. باز هم کامنتت عالی بود. لطفا اگر وبلاگ داری بنویس که بریم بخونیمش.مرسی

    پاسخحذف
  42. ارش انگار دنیا رو سرم خراب شد

    پاسخحذف
  43. آرش داره گریم میگیره این چه کاریه تو الان دیگه واسه دل خودت نمی نویسی واسه هزاران نفر که به امید این وبلاگ میان تو اینترنت بنویس . خواهش میکنم آرش حداقل اگه وبلاگ دیگه راه انداختی به ما بگو . آرش من به زنگی روزمره تو معتاد شدم خواهش میکنم لااقل چند روز سقرا کبری بکن بعد برو تا درکش واسمون آسون بشه اینجوری بد جور شکه کردی همرو . آخه چرا این کارو میخوای بکنی . این که تو بخوای خودتو با ورزشکارا مقایسه کنی که مثلا تو اوج بکشی کنار قیا مع الفارق هستش اصلا معنی نداره بعدم تو مگه برای معروفیت و مشهوریت می نوشتی . عزیزم برادرم خواهش میکنم به ما هم فکر کن که معتاد دستنوشته هات هر چند به قول خودت چرندیات ولی به توصیف من دلنوشته شدیم . مخلص کلوم یکم فکر کن تجدید نظر کن نکردی هم یک یه چند پست دیگه هم بذار آمادمون کن بعد برو . به خدا من یک وقتی مطالبتو میخونم انگار کنارتم حالا انگار یه رفیق چند ساله آدم یه دفعه بگه دیگه نمیخوام ببینمت لااقل یه دلیل قانع کننده تر بیار
    _____________________بهنود_____________________

    پاسخحذف
  44. آرش این دروغ محضه زبون مادریت فارسی نیست . آرش تو واقعا بد جور تو مخ من رفتی ازت خواهش میکنم دست از این بازی لوست برداری
    _______________________بهنود__________________

    پاسخحذف
  45. ديروز بعد از چند روز وبلاگت رو باز كردم، يه چيزي تو وجودم تكون خورد انگار. برخلاف هميشه كه اشكم در مياد ايندفعه مقاومت كردم چند دقيقه به اين موضوع فكر كردم اينكه چرا به هر چي دل ميبنديم عزم رفتن ميكنه... چند ساعت گذشت تا اينكه شب همسرم گفت وبلاگ آرشو خوندي ... يند دلم پاره شد، پس توهم نبود و تو واقعا نوشته بودي كه براي مدتي ديگه نيستي وقتي ننويسي انگار مردي براي من انگار مردي، آره بعد از مدتها اشكم جاري شد و حتي نميدونستم چي شد كه اينقد به نوشته‌هات عادت كردم...

    پاسخحذف
  46. نخیر انگار این آرش آدم بشو نیست ! آرش جان تو رو خدا وبلاگو تعطیل نکن. بابا بیخیال خب داری میگی میری مطالعه مفید میکنی مگه قبلاً داشتی چکار میکردی ؟! حرفی میزنی ها ! شیطونه میگه بیام با RPG قایقتو بفرستم هوا ! :d
    بابا اقلاً هفته ای یکبار بیا یک مطلب بزار برو بقیه کاراتو بکن کسی هم جلوتو نگرفته که !!!
    چی نوشتی جانم ؟
    ---------
    من نیاز به مطالعه بیشتری را برای نوشتن مطالب مفید احساس می کنم و امیدوارم که به زودی بتوانم با یک وبلاگ جدید در خدمت شما باشم.
    ---------
    مگه روزی چند دقیقه نوشتن چقدر از وقتتو میگیره که میگی باید برم مطالعه بیشتری بکنم !!!
    اه اه اینقدر بدم میاد از اینایی که توی آمریکا و جاهای دیگه افه میزارن میگن ما که مثل شما نیستیم هی الافی کنیم اینجا کار زیاده وقت زیادی نمیکنیم بخدا من اگه یک روز برم آمریکا حتی اگه 20 ساعت هم شدیداً Busy باشم باز یک دقیقه وقت میزارم واسه بقیه . حالا بقیه هم نه اقلاً واسه دل خودم !

    آرش جان بیا ادامه بده

    پاسخحذف
  47. خودتو چس نکن آرش... بنویس دیگه.

    پاسخحذف

لطفا اگر سوال مهاجرتی دارید به تالار گفتگوی مهاجرسرا که لینک آن در پایین وبلاگ است مراجعه نمایید.
اگر جواب کامنت ها را نمی دهم به خاطر این نیست که آدم مهمی هستم و یا کلاس می گذارم و قیافه می گیرم بلکه فقط به خاطر این است که اعتقاد دارم آنجا متعلق به خوانندگان است و بدون دخالت و تصرف من باید هر چیزی را که دلشان می خواهد بنویسند.