۱۳۸۸ اسفند ۶, پنجشنبه

در مغز من چه می گذرد؟


می خواهم یک اعترافی بکنم ولی شما را به خدا به من نخندید! راستش من همیشه از ماهیگیری خوشم می آمد ولی از وقتی که پارسال دایی من از کانادا به پیشم آمد من را به این کار معتاد کرد. اولش یک کم وسایل ماهیگیری و یک قایق بادی خریدم. بعد به خاطر کنار آب بودن و ماهیگیری به این خانه ای که الآن هستم نقل مکان کردم. بعد یک قایق بزرگ کابین دار خریدم که البته موتورش را خودم تعمیر کردم. بعد دیدم که آن قایق بزرگ است و برای جاهای کم عمق نمی توانم از آن استفاده کنم برای همین هم رفتم یک قایق بادی موتور دار خریدم. در واقع نام این قایق ها زودیاک است که گاردهای ساحلی هم از مدل های بزرگ تر همین قایقها استفاده می کنند.

بعد از اینکه این همه تدارکات انجام دادم و برای ماهیگیری خرج کردم, در طول سال گذشته فقط چند تا دانه ماهی بیشتر نگرفتم. چند بار در وسط دریا و رودخانه موتور قایقم خراب شد و گیر کردم برای همین یک موتور پشتیبان هم خریدم و به پشت قایق بزرگم وصل کردم تا در مواقع ضروری از آن استفاده کنم. یک بار هم که با مادرم در دریا توی گل گیر کردیم چون آب رفته بود پایین و من هنوز هیچ چیزی راجع به کانالها و جریاناتی که در دریای این منطقه وجود دارد نمی دانستم.

حالا چند روز است که به فکر خریدن یک هلیکوپتر افتادم!!! خدا به خیر کند! هر فکری که به کله من می افتد خیلی خطرناک است چون اولش می گویم که من هیچ وقت نمی خرم و فقط تحقیق می کنم ولی آخرش کار دست خودم می دهم و یکهو می بینم که دارم روی دریا پرواز می کنم. راستش در اینجا یک هلیکوپترهای یک نفره بسیار سبک هست که حتی گواهینامه و اجازه پرواز هم نمی خواهد و آنقدر کوچک است که شما می توانید در پشت حیاط و یا روی آب فرود بیایید و یا پرواز کنید. قیمتش حدود 20 هزار دلار است ولی می توانید کیت آن را بخرید و خودتان درست کنید که حدود پانزده هزار دلار تمام می شود.

یک هلیکوپتر دیگر به نام ایر اسکوتر پیدا کردم که عاشق آن شدم و دقیقا به درد من می خورد. ولی متاسفانه کمپانی گفته است که تا آخر دو هزار و ده این محصول را بیرون می دهد و باید صبر کنم. قیمت این هلیکوپتر حدود سی هزار دلار است ولی در واقع شبیه یک قایق بادی است که پرواز می کند و بسیار کوچک و جالب است. تنها چیزی که من را اذیت منی کند صدای آن است و نمی دانم که آیا موقع نشستن و برخواستن همسایه ها را اذیت می کند یا خیر. در ضمن خوبی آنها این است که می توانم آن را کنار قایقم و در آب و یا روی اسکله پارک کنم.

همین فقط خواستم بدانید که این روزها توی مغز من چه چیزی می گذرد و همش توی سایت این هلیکوپترها هستم. خوب من یک ذره آدم غیر عادی هستم و خودم هم اعتراف می کنم که عقلم پاره سنگ برمی دارد!

۲۲ نظر:

  1. نه! من هیچ چیز غیر عادی در خریدن هلیکوپتر نمیبینم ولی اگر خودت اصرار داری که یه شقت لیوه است ومخت تاب داره و عقلت پاره سنگ ور میداره وبالا خونه رو اجاره دادی و سیمات قاطی کرده و مخت پنج کار میکنه و ما خلق الهت خرابه و مشاعیرتو از دست دادی و اوضاع دماغیت بهم ریخته و مالیخولیا داری و دیوانه شدی خوب من حرفی ندارم.ولی اینها هیچ ربطی به خرید هلیکوپتر نداره.اینو بدون.

    پاسخحذف
  2. اگه یه بار دیگه وقتی یه مطلب مینویسی، چرا هرچی مینویسی فکر میکنی که چرت و پرته و یا مشکل روانی داری یا ... تو که اینقدر به خودت مطمئن نیستی چرا مطلب مینویسی پس، توی همه نوشته هات آخرش مینویسی که ببخشید که چرت و پرت نوشتم و یا مینوسی که ببشخید که من دیونه هستم یا فلان و بیسار.
    بسه دیگه، تو نه دیوونه هستی و نه چرت و پرت مینویسی، خیلی هم حال میکنیم با نوشته هات، یه ذره اعتماد به نفست رو بیشتر کن. امیدوارم همیشه کار و بارت خوب باشه و پول توی دست و بالت باشه که بتونی جت اختصاصی بخری، ما که خوشحال میشیم و از طرفی حسودی میکنیم به افکارت.
    راحت باش، حال کن، بخر، بریز، بپاش، دیپلماسیت رو فعالتر کن که دنیا 2 روزه. بخر هلیکوپتر رو حالش رو ببر

    پاسخحذف
  3. Agha in helicopter securitish chetoreh, man eshghe parvazam

    پاسخحذف
  4. اتفاقا خیلی هم خوبه. ولی زیاد بالا بالا نپرین ،یه نیگا به زیر پاتون هم داشته باشین :)

    پاسخحذف
  5. من به این پستت سراسر خندیدم ... البته در نقایسه با داستانهائی که از بودن تو ایران نوشتی ! بهر حال خوبه و خوشحالم که دنبال آرزوهات می ری .
    مثل همیشه بابت دیر به دیر نظر دادن ببخشید ، تونستی یخه مبتکر گوگل ریدر رو بگیر ( چشمک )

    پاسخحذف
  6. می گم که این نوع برخورد هم به دلیل عادت به قضاوت شدن ما ایرانی هاست...
    یعنی هرچی که میگیم منتظریم ترس داریم که یه عده مارو قضاوت کنن یا بهمون برچسب بزنن...
    پس قبل از همه خودمون به خودمون یه برچسب میزنیم، در حقیقت به حالت دفاعی فرو می ریم تا حملات رو راحت تر دفع کنیم...
    این حرفهای بالا نظر شخصیه منه و میتونه کاملا نادرست و مزخرف باشه (این هم گارد گرفتن من)

    پاسخحذف
  7. آرش جان شما که رفتین و نمی دونین چطور عشق و حال کنین ما هم که اینطرف هیچی ولش کن.
    خوش باشی

    پاسخحذف
  8. در تاييد برديا بايد بگم که من هم مدتيه متوجه شدم که تو يکجور خود کم بيني مخفي داري . يعني شايد توي خود آگاهت هم بهش آگاه نباشي و قضيه از ناخودآگاه و جريانات کودگکيت سرچشمه بگيره.
    تو که انقدر ذهن باز و روشني داري روي اين قضيه جدي کار کن و اگر لازم شد يکي رو هم ببين که بتونه کمکت که که کلا ريشه کن کنيش

    پاسخحذف
  9. aza.joon

    khob man indafe natoonestam aval comment bedam ,,, asabam kharabe ,,, darbo daghoonam !
    alanam 9 e sobe ,,, az 3 az khab paridam bas ke adabi boodam ,,,
    alan dar khedamate shomam
    arash :
    eyvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
    karet 2roste ....

    age to be khodet migi divoone ,,, be man chi mikhai begi ?!

    vali rastesh ine ke kheili agheli va karet 2roste ,,,, khoshbehalet ke sennet balasto daramad dario hame chi ok e ,,, man kheili kheili rah daram ta bara khodam ye mashin bekharam ,,, ghayegho helicopter bekhratammm ,beram 2nya ro begardam ,,, va ba nejad haii ke listeshoono daram diplomacy bezanam ,,, albate in vasat six pack ham besham ,,, dars ham bekhoonam ,,,, man khodam asab nadaram ,,, doos daram tanha basham kheili vaghta ,,, age manam emkanate u ro dashtam 100 barabar az in kara mikardam ,,,
    good luck ;)

    پاسخحذف
  10. American Dream Come True

    پاسخحذف
  11. بابا كلاس،
    بابا تريپ

    كلاست منو كشته

    حاللششو ببر حتمن بخر بنظرمنكه عوض اينكه مث مردم ايران كه ١٠٠ دست لباس مزخرف كه نه دوخت داره نه مدل و هي هم همه رو چپ و چلاغ ميكنن تو بازار و خيابون
    تو يه خريد حسابي كن و حالشو ببر به اين ميگن خريد نه يه لباسهاي مزخرف تو بازار

    پاسخحذف
  12. آرش جان سلام
    شرمنده که دیر به دیر نظر مینویسم و راستش همه ی نوشته هایت را در همه جا میخوانم؛ ولی نکته ای به ذهنم نرسیده که قابل ذکر بدانم.
    امــّا درباره ی موضوع، خوشحالم که این هلیکوپترها یک نفره هستند و هوس نمیکنم که ازت بخوام یه دور ما رو هم سوار کنی؛ چون با این بلاهایی که توی قایق سواری سر خودت آوردی؛ فکرنمیکنم از هواپیمودن به رانندگی شما؛ بدون هیچ سکته ای قلبی ، پا برزمین بگذارم.
    با اینهمه خوشبحالت که خودتی و آرزوهات و تصمیم گیریهات، من الان یک ساله که بخاطر احتیاج شدید به ماشینی راحت تر و بزرگتر هوس خرید یک «مینی ون» کرده ام و مگه مسائل اخلاقی اجتماعی جیبی خانوادگی اقتصادی سلیقه ای و.... میذاره؟
    پیروز باشید.... ایام بکامتان...بدرود ارادتمند حمید

    پاسخحذف
  13. سلام ارش جان ممنون از متن جالب و مفیدت
    حسابی باهاش حال کردم

    پاسخحذف
  14. از همه دوستانی که به من محبت دارند سپاسگزارم. در جواب دوستی که در مورد اطمینان این هلیکوپتر پرسید بگویم که این هلیکوپترها بسیار ایمن هستند و حتی اگر موتور خاموش شود می توانند سالم فرود بیایند. کنترل آن هم خیلی راحت است و فقط کافی است دو ساعت تعلیم ببینید. اگر اطلاعات بیشتر خواستید می توانید به این لینک مراجعه کنید:
    http://www.innovator.mosquito.net.nz/mbbs2/index.asp

    پاسخحذف
  15. آرش جان واقعا متاسف ميشم اگر اون هليكوپترو نخري...
    مرد حسابي تو واسه همين رفتي آمريكا...
    هر كاري دلت بخواد بتوني بكني..من خيلييييييي ازش
    خوشم اومد.. خيليييي... توپپپپپه.....

    پاسخحذف
  16. آقا مرسي از لينك

    پاسخحذف
  17. داداش ما پاک شیفته و عاشقت شدیم
    خیلی باحالی

    پاسخحذف
  18. میدونی ۳۰۰۰۰ دلار چند تا قالب صابون میشه ؟ چرا تو ساله اصلاح الگوی مصرف پولو بگا میدی ؟

    پاسخحذف
  19. راجع به اينكه زياد شكسته نفسي ميكني قبلا هم گفتم معمولا جمله آخر پستهات آدمو نااميد ميكنه يعني كل لذتي كه از خوندن مطلب ميبري با خوندن جملات آخر از بين ميره ولي آدم نبايد ي طرفه قضاوت كنه به نظرم شما برا اينكه نشون بدي كه با خواننده هات راحتي اين حرفارو ميزني شايد داهاي ديگه اي هم برا اين كار باشه

    پاسخحذف
  20. آقا خیلی خوبه! فقط مسئله اینه که ایندفه تو گل نمیمونی، اگر اون بالا کار دستت بده .... نری تو گل!

    پاسخحذف
  21. آرش جان نکنی اینکارو یه وقت :D هلیپوپتر الکی نیستا . میری اون بالا یه دفه با مخ میای زمین کاریم از دستت بر نماید :D

    پاسخحذف
  22. باور کن من یه صحنه دیدم دقیقاً یه هلیکوپتر شبه همین با سرنشینش بعد از برخورد به زمین واقعاً منهدم شد . ضمناً به نظر تو اگه این غول آهنی توی هوا موتورش خاموش بشه سقوت نمیکنه ؟

    پاسخحذف

لطفا اگر سوال مهاجرتی دارید به تالار گفتگوی مهاجرسرا که لینک آن در پایین وبلاگ است مراجعه نمایید.
اگر جواب کامنت ها را نمی دهم به خاطر این نیست که آدم مهمی هستم و یا کلاس می گذارم و قیافه می گیرم بلکه فقط به خاطر این است که اعتقاد دارم آنجا متعلق به خوانندگان است و بدون دخالت و تصرف من باید هر چیزی را که دلشان می خواهد بنویسند.