۱۳۹۰ آبان ۳۰, دوشنبه

تصویر برهنه من در حمایت از علیا ماجده المهدی


گفتم تا هنوز تنور داغ است و موضوع سرد نشده است من هم عکس برهنه خودم را به حمایت از علیا ماجده المهدی بگذارم. این دختر بیست ساله مصری به خاطر اعتراض به حجاب اجباری عکس برهنه خودش را در صفحه فیس بوک گذاشت و در مدت کوتاهی معروف شد و در صدر اخبار بین المللی قرار گرفت. گرچه این حرکت به صورت نمادین می تواند تابوها را بشکند ولی نکته ای در آن وجود دارد که شاید بد نباشد به آن هم توجه کنیم. هر اینترنت گردی در خلوت خودش ممکن است بدش نیاید که تصویر برهنه دیگران را ببیند مخصوصا کسانی را که می شناسد و یا اسم آنها را شنیده است و همین تمایلات دیپلماتیک است که بازار تجاری عظیمی را برای شرکت های عرضه کننده این تصاویر در اینترنت به وجود می آورد. موضوع اینجا است که من مطمئن نیستم پیام نهفته در این اقدام علیا در راه مبارزه با پوشش اجباری زن ها در زیر پای غول قدرتمندی همچون پورنوگرافی له نشده باشد. اگر روزی تصاویر برهنه خانم کلینتون هم به صورت مخفیانه در اینترنت چاپ شود به همین اندازه و یا بیشتر از این بازدیدکننده خواهد داشت و در صدر خبرها قرار خواهد گرفت زیرا اصولا تصاویر برهنه یک فرد بدون هیچ پیام خاصی هم بازدید کننده زیادی به خود جذب می کند. خیلی ها هم که تمایل دارند عکس های لخت خودشان را به دیگران نشان بدهند به بهانه حمایت از آن دختر مصری عکس های برهنه خودشان را چاپ می کنند. من مخالف پورنوگرافی نیستم ولی به نظر من هر چیزی باید در جایگاه خودش باشد و مقصود پورنوگرافی فقط لذت دادن به بیننده از راه تصاویر دیپلماتیک است نه رساندن پیام های مبارزاتی. حالا شما که از ایران وبلاگ من را می بینید و تصاویر برای شما فیلتر است زیاد خودتان را برای دیدن تصویر برهنه من به آب و آتش نزنید چون فقط یک نقاشی مسخره است که خودم آن را کشیدم!


۱۷ نظر:

  1. نظرخوبیست له شدن در زیر پای پورنوگرافی.
    اگر در ایران این کار صورت می گرفت همه موافق این کار بودند و همچنین همه مخالف این کار.همه محافظه کار شده اند.
    به نظر من اگر با این کار حقوق زنان را طلب کند اشکال شرعی ندارد.
    احمد(ایران)

    پاسخحذف
  2. سلام
    به جای این کارا نسرین رو بچسب :) خیلی وقت بود نه فیلم هندی دیده بودم نه مجله زرد :) حالا این داستان خیلی می چسبه.
    مثل موقع هایی که با نگاه کردن به بازی بچه ها و معصومیت نگاهشون از ته دل لبخند می زنم، این داستان هم بهم یادآوری می کنه نباید زندگی رو سخت گرفت ...

    پاسخحذف
  3. آرش جان فکر نمیکنم اون تصاویر هیچ جنبه ی پورنوگرافی داشته باشه...و فکر نمیکنم هیچ مرد غیر همجنسگرا و با هیچ زن همجنس گرایی با دیدن او تصاویر شعله ی شهوتش زبانه بکشد (حساب یه مشت بیمار جنسی اسلام گرا رو از آدمیزاد کلا جدا میکنم )بنابراین فکر نمیکنم اون تصاویر زیرپای صنعت پورنو گرافی له شوند و تنها فکر میکنم اون تصاویر و اون حرکت به عنوان یکی از پاینده ترین حرکت های اعتراضی در تاریخ ثبت میشود. (مقایسه کن با عکس العل های زنان و مردان ایرانی در سال 57 ، اینجاست که این حرکت تحسین برانگیز میشود)

    پاسخحذف
  4. سلام دوست عزیز من که فکر میکنم این کار تنها برای جلب توجه بوده است . ایشان نه تنها از زنان حمایت نکرده بلکه به نیمی از جمعیت دنیا توهین کرده است. هیچوقت فردی برای دفاع از حرمت زنی چنین کاری نمی کند . بخصوص که این دحتر میتوانست با طی مدارج علمی و هنری در هر شاخه ای از حقوق زنان دفاع کند.

    پاسخحذف
  5. سلام

    کاملا ،دقیقا...


    " هر چیزی باید در جایگاه خودش باشد "

    :)

    پاسخحذف
  6. آقا آرش نگران ما که از ایران وبلاگت رو دنبال میکنیم نباش نقاشی سکسی شما از اینجا هم قابل دیدن هست.

    پاسخحذف
  7. اووووف .... تیکه ای بودی توهم ، بیشتر عکس بزار لطفا .

    پاسخحذف
  8. من عاشق اون ديگاه زيبا و روشنفكرتونم

    پاسخحذف
  9. آرش میشه یک کم در مورد کمپانی های تولید فیلم پورن در آمریکا توضیح بدی؟یعنی یک شرکت درست شده که رسما کارش این هست؟آیا بازیگرهای این فیلم ها پول هم میگیرند؟تو یکی از این فیلم ها آدرس کمپانی رو نوشته بود Chatsworth la چه جور جایی هست؟
    کلا چه جوریاست؟لطفا به سبک خودت بنویس (پیاز داغش رو هم زیاد کن)

    ممنون

    پاسخحذف
  10. عکس العملت نسبت به اين قضيه خيلي باحاله! عکسه باحالتر اما چرا جاي دودولت فقط هي نقطه گذاشتي؟


    بابا مردا که حال ميکنن کلن لخت ببينن
    منظورم اين نيست که بپرن روش و فرو کنن
    کلن لذت مي برن يک ممه خوشگل رو بخصوس آقا يه کاري کردي چاک دهن ما کلن واسه هميشه جر بخوره

    اما حرفا خيلي فلسفيه و تفسيرات انجام شده هم همينطور

    رکسانا

    پاسخحذف
  11. از دیار نجف آباد۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۲۳:۵۳

    آرش خان
    بعد از مدتها که هم مریض بودم و هم وقت نشده بود که خدمتت عرض سلام کنم خدمت رسیدم و با دیدن این تصویر نقاشی شده ات مـــُردم از خنده :)))) خدا نکشدت

    بهرحال چشم منو و ننه ات و عالم و آدم روشن که دیگه زدی به سیم آخر :)) فقط خواستم عرض ادبی کرده باشم

    موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
    ارادتمند حمید

    پاسخحذف
  12. اون لبخند فاتحانه ات منو کشته

    پاسخحذف
  13. دمت گرم دمت گرم همین! لب (لپ؟) مطلب همینه. اصلا تو بیا و رهبر مبارزات حقوق بشر و زنان بشو آرش. به مولا خودم اولین نفر برات لابی یسازم ارت حمایت میکنم. د ضمن از این عکسهای سکسی هم دیگه نذار اینجا. خانواده رد میشه! :)))

    پاسخحذف
  14. یاد داستان نسرین افتادم

    پاسخحذف
  15. راستی این لینک الکسا رو هم چک کن خداست برای وبلاگته
    http://www.alexa.com/siteinfo/natashagodwin.blogspot.com#

    میخوری یا میبری یکی از بالاترین کلمات سرچ شده در رابطه با وبلاگته

    پاسخحذف
  16. Hi, all the time i usеd to check wеblog posts heгe in the early houгs іn the daylіght, foг the гeasоn that
    i likе to leaгn moгe anԁ more.
    My webpage :: AlexaPosition, Alexa Booster rocket, Alexa optimise, Alexa PositionEnhancement

    پاسخحذف
  17. سلامی چو بوی خوش روشنایی
    دوست بسیار عزیزممممممممم آرش مهربان ، آرش جان ، آرش جان ستان من ، وبلاگت پر است از مهربانی و سرشار از صمیمیت . کاش میشد یک 180درجه در جهت پادساعتگرد حول وجود نازنینت میچرخیدی باور کن فردا خودم را خواهم رساند به دیدارت آدرست راهم در شهر زیبای آمریکا برایمان بفرست .همیشه شاداب باشی بهترین وبلاگ عزیز من
    از طرف اهالی قزوین وحومه
    آدرس اینترنتی:wwwdadadnadadbezor

    پاسخحذف

لطفا اگر سوال مهاجرتی دارید به تالار گفتگوی مهاجرسرا که لینک آن در پایین وبلاگ است مراجعه نمایید.
اگر جواب کامنت ها را نمی دهم به خاطر این نیست که آدم مهمی هستم و یا کلاس می گذارم و قیافه می گیرم بلکه فقط به خاطر این است که اعتقاد دارم آنجا متعلق به خوانندگان است و بدون دخالت و تصرف من باید هر چیزی را که دلشان می خواهد بنویسند.