۱۳۹۰ شهریور ۱۸, جمعه

عکس های ببو گلابی








۳۲ نظر:

  1. وای چه پیشی نازی خوش به حالت

    پاسخحذف
  2. اووووه
    چه عظمتی !!!
    آرش این چند کیلو هست؟؟؟ وقتی خودش رو ولمیکنه رو زمین تازه میشه به ابهتش پی برد !!!!!
    خدا واست نگهش داره

    پاسخحذف
  3. پیشی پیشی ملوسم . آرش چقدر تحویلش گرفتی .

    تشکر بابت عکس ها

    پاسخحذف
  4. :)سلام به روی ماه گربه چشم زمردی :)

    غزلی بخوانید به زبان شیرین کردی از سید جبار عزیزی با ردیف دو چشم سبز:


    سه ر گول جوش وه هاران ئه و چه ویله سه و زه سه
    صه برو سوز بی قه راران ئه و چه ویله سه و زه سه

    له ی بیاوان عه زیزم که س نیه چه و انتظار
    مه نزل چه و انتظاران ئه و چه ویله سه و زه سه

    له ی که ویره تشنه مه دیرم مرم لطفی بکه
    ئاسمان و آورو واران ئه و چه ویله سه و زه سه

    ده س وه داوانی گرم هه ر چی بکی ناز ره واس
    نازه نین ده یشت و شاران ئه و چه ویله سه و زه سه

    و این هم معنی شعر:

    مکان رویش و شکوفایی گل در بهاران آن چشمهای سبز توست

    صبر و سوز بی قراران آن چشمهای سبز توست

    در بیابان عزیزم کسی برای انتظار نمی رود

    منزل چشم انتظاران آن چشمهای سبز توست

    در کویر تشنه من از تشنگی می میرم لطفی بکن

    آسمان و ابر و باران آن چشمهای سبز توست

    دستم به دامانت هرچه که ناز کنی رواست

    نازنین در دشت و شهرها آن چشمهای سبز توست(منظور آوازه چشمهای توست)

    :)

    پاسخحذف
  5. ما يه گربه تو خونمون مي ياد که خيلي شيطونه بهش ميگيمي چاقال اما اين روي اونو هم سفيد کرده بابا در ماه چند دلار مي چاقه؟
    اصطلاح چاقيدن مختص خود منه که اختراعش کردم يعني زياد خوردن

    مواظب باش کلسترول گربه چاقالللللل نره بالا

    پاسخحذف
  6. راستي يادم رفت بگم رنگ پوستش همون پشماش خاکستري علجه مويي هستش مامانم ميگم اين گربه ها ممکنه که جن باشن هواست باشه وقتي درو روش مي بندي ممکنه از اونور ناگهان مث گاز متصاعد بشه فايده نداره در رو روش قيفيل نکني

    پاسخحذف
  7. گربه ت دپرس شده ... از قیافش معلومه!
    مهدی ع.

    پاسخحذف
  8. چه گربه ای وای - چه لپایی وای

    ارش . ما اینجا تو ایران گربه داریم 10 برابر از ببو گلابی تو خوشگلتر . :D

    چیه اینقدر بهش سرویس میدی؟؟ با خرچ همین یه ببو گلابی میتونی 100 تا گربه تو ایران رو بزرگ کنی.

    حیف نیست؟؟ :D

    پاسخحذف
  9. عکس برندا را هم بذار

    پاسخحذف
  10. چقدر زشته . من واقعا یک گربه تو کوچه مون هست اینقدر خوشگله که چی . آرش بدسلیقه بودن خودت رو ثابت کردی . یک چیزی خوشگل تر میخریدی .

    پاسخحذف
  11. به نظرم این گربه یه خورده اضافه وزن داره باید تحرک بیشتری داشته باشه!

    پاسخحذف
  12. بی زحمت یه عکس هم از کون گربه ات بذار. می خوام به گربه ام نشونش بدم.

    پاسخحذف
  13. گربه اين ناشناس بالايه بدجوري به بچه باز ها مي خوره!
    سريع عكسها رو جمعش كن آرش جون!
    بي چاك و دهن معلم

    پاسخحذف
  14. مرسی آرش عزیز که عکس گذاشتی. چه گربه ناز و درشتی داری. نگاهش خیلی با جذبه و مغروره.

    پاسخحذف
  15. آقا من چندبار این سوال رو ازت می پرسم . جواب نمیدی .

    ماهرروز تو اخبار ایران میشنویم که یک نفر تو آمریکا یک تفنگ برداشته 20 نفر رو کشته بعدش هم خودکشی کرده . واقعا راسته ؟
    الان من تصورم اینه که اگه بیام آمریکا هرلحظه ممکنه یک نفر با تفنگ بهم شلیک کنه .
    خواهش می کنم این موضوع رو باز و روشن کنید برامون .

    تشکر فوق ویژه .

    پاسخحذف
  16. به ناشناس بالائی

    رسانه های گروهی خود آمریکا هم هر روز اخباری در مورد جنایت ، قتل و ... در آمریکا منتشر می کنند. شما خودتو ناراحت نکن!

    پاسخحذف
  17. انسان در آمریکا زندگی کنه بعد بجای یک دختر یا پسر خوشگل یک گربه روی تختش بخوابه. این منصفانه نیست!

    پاسخحذف
  18. ناشناس بالایی از ته دل همه مون گفتی ....

    پاسخحذف
  19. 1. من فکر می کردمگربه ات از این سفید پشمالو خپل هاست!! در واژه آرایی ات تجدید نظر کن پسر!! :دی

    2. آقایون به آمریکا میگن غرب وحشی، شما مشکلی داری خودت هم یه اسلحه درست حسابی با خودت حمل کن، مجوز فشنگی اش رو هم میدن اکثر ایالت ها برای دفاع شخصی، حالشو ببر!!

    3. آرش، تو نمیخوای مزدوج شی؟! حداقل پاشو برو یه GF دست و پا کن!! بابا من از راه دور 5 تا GF امریکن دارم!! :دی خجالت هم خوب چیزیه!!!

    4. اگه GF بلد نیستی دست و پا کنی، پس شاید گی باشی!! :دی پس باید بری دنبال BF !! "-:

    پاسخحذف
  20. راستی، یه چیز خیلی مهم!! همش میخوام بگم یادم میره... فونت همه جای وبلاگت رو Tahoma کن... از header گرفته تا footer بعلاوه بخش کامنت ها...

    پاسخحذف
  21. سلام جالب بود وبتون من هم با شما هم ولایتی ام! البته نمی دونم کدوم استیت هستی؟

    پاسخحذف
  22. از این گربه ها که تو کوچه های ایران پره ! میذاشتی سال دیکه میومدی ایران یکی میبردی حداقل در خوشبختیش نقش مهمی بازی میکردی!

    پاسخحذف
  23. آرش پست جدید بده دیگه
    پاشو بیا سیاتل منو شوهرم می بریمت اولین استارباکس تاریخ در سیاتل!

    پاسخحذف
  24. واقعاً که! بابت چی رفتی پول دادی! از این خوشگل‌تراش تو سطل آشغالای شهرداری تهران دنبال ته‌مونده غذا می‌گردن، کسی نگاه هم بهشون نمی‌کنه.
    یعنی تو این همه زور زدی بری آمریکا، بعدشم 4 سال خودتو جر بدی، خونه 200 هزار دلاری بخری و ... که دست آخر با یه گربه زپرتی بری تو تختخواب!
    برگرد بیا ایران بابا، اینجا فکر کنم حداقل 4 نفر تحویلت بگیرن، مجبور نشی با گربه‌ها خودتو مشغول کنی :(

    پاسخحذف
  25. سلام آرش.
    یه سوال برام پیش اومده این که اگه این فیسبوکته : http://www.facebook.com/profile.php?id=100000028155008
    چرا توش sex رو Female زدی؟

    پاسخحذف
  26. من همین الان از وجدان خودم خجالت کشیدم . چون برای 12 همین بار در طول هفته گذشته وارد این وبلاگ شدم و دیدم که مطلب جدیدی وجود ندارد .

    پاسخحذف
  27. آرش راستی میگن 3 هزار میلیارد تومان از مال دولت رو دزدیدن میگم نکنه کارتو بوده الان گندش دراومده چند وقت پست نمیزاری .....

    پاسخحذف
  28. سلام. براتون یه ای-میل فرستادم. ممنون میشم اگر اونو بخونید و جواب بدید.

    پاسخحذف
  29. گربه نر هستش درسته؟ از نگاه وق زدش مشخصه. چون ماده ها پلک های افتاده دارند.

    پاسخحذف
  30. سلام پیشی
    سلام آرش

    من کلا عاشق گربه ام یادم یک دورانی 7 تا گربه داشتم همه خودم و صدا میزدند گربه عشق گربه توی خونم بود ولی اولیش که مرد ملوس و میگم دیگه همه رو به جاهای خوب شوهر دادم دیگه هم هیچ موجودی را نگه نمی دارم دلم طاقت مرگشون و نداره برام خیلی سخته البته گربه های من موهاشون خیلی بلند تپل ورزش کاری و خیلی خیلی خشکل بودن یعنی دمشون جارو بود و خیلی مهربون و سیاه و سفید

    گربه تو هم خیلی خوشگل مثل بچه ببر میمونه صورتش

    پاسخحذف
  31. دلم خواست بقلش کنم
    نازی پمالو

    پاسخحذف

لطفا اگر سوال مهاجرتی دارید به تالار گفتگوی مهاجرسرا که لینک آن در پایین وبلاگ است مراجعه نمایید.
اگر جواب کامنت ها را نمی دهم به خاطر این نیست که آدم مهمی هستم و یا کلاس می گذارم و قیافه می گیرم بلکه فقط به خاطر این است که اعتقاد دارم آنجا متعلق به خوانندگان است و بدون دخالت و تصرف من باید هر چیزی را که دلشان می خواهد بنویسند.