۱۳۹۰ تیر ۲۸, سه‌شنبه

هری پاتر در سینما


این آخر هفته برای خودم رفتم سینما و فیلم هری پتیاره را تماشا کردم. در مجموع بهتر از قسمت اول آن بود که چند ماه پیش نمایش داده بودند. یک چس فیل و یک نوشابه خریدم و با این که کوچکترین سایز آن را گرفته بودم به نظرم خیلی بزرگ می آمد و داشتم خفه می شدم. بالاخره در آخر این فیلم سربازان گمنام امام زمان موفق می شوند  لرد ولدمورت را به هلاکت برسانند و گروهک منحطه مرگخواران را که وابسته به جریان انحرافی اسلاترین بود متلاشی کنند. معلوم شد که اسنیپ هم در واقع مثل من جاسوس دوجانبه بوده است و از سر خیرخواهی آیت الله دامبلدور دامش حفاظته را به درجه رفیع شهادت رسانده بود و هری پتیاره تازه متوجه شد که او با مادرش روابط حسنه و احتمالا نامشروع داشته است و اصلا اسنیپ سفارش هری را به رئیس دانشکده الزهرا شعبه هاگوارد کرده بود تا او را از گزند شیاطین محفوظ بدارند و خودش هم برای همین توبه می کند و به راه راست هدایت می شود. در آخر هم همگی با یکدیگر ازدواج می کنند و بچه دار می شوند و فیلم به خوبی و خوشی تمام می شود و هری هم عاقبت به خیر می شود. البته هنوز طرح جداسازی جنسیتی در هاگوارد اجرا نشده بود و دخترها و پسرها به طور زننده و نامشروعی بر روی یکدیگر وول می خوردند که بسیار شنیع و غیر اخلاقی بود. حتی گاهی مثل قطب های یک آهنربا همدیگر را جذب می کردند و شکاف دهان (لب) آنها به یکدیگر می ماسید و صحنه هایی را به وجود می آورد که در شان بینندگان شهید پرور سینما نبود. البته من سعی کردم تا جایی که می شود جلوی چشم اطرافیانم را بگیرم تا این صحنه های اسف بار را نبینند و بار گناهانشان سبک تر بشود و مردم هم با جملاتی چون فاکیو و گوتوهل از من تشکر و قدردانی کردند. ولی همین جا از مسئولین امر تقاضا دارم که به این گونه موارد رسیدگی کنند تا احساسات مردم ولایت مدار این چنین جریحه دار نشود. در ضمن با این که سینما تاریک و شلوغ بود ولی به خاطر احساس مسئولیتی که نسبت به موازین در خودم احساس می کردم در مواردی به اطراف خود سر برگرداندم و دیدم که وامصبتا چه نشسته اید که شئونات نظام سرمایه داری امریکا به شدت به خطر افتاده است. البته می دانستم که این هجمه های دشمنان این نظام است تا با تهاجم فرهنگی دست های پشت پرده را به سست کردن اعتقادات این مردم شهید پرور وا بدارند. خواستم امر به معروف و نهی از منکر کنم ولی گفتم که شاید من را هم مثل آن روحانی امر به معروف کن آش و لاش کنند و برای همین اول استخاره کردم و بعد تقیه کردم و سپس سعه صدر از خودم نشان دادم. خداوند خودش بلد است که چطور همه را به راه راست هدایت کند و خودش به چپ بپیچد که از شر آنها خلاص شود.
دیگر عرض خاصی نیست و فقط می خواستم که در جریان امورات اخروی هفته گذشته قرار بگیرید و موید باشید.






۲۳ نظر:

  1. خدا بهت رحم کنه! عشاق مذکر و مونث هری پاتر اگر بدونن بهش گفتی پتیاره ، هر جور شده پیدات می کنن و به فجیع ترین شکل ممکن به دیار باقی می فرستنت!

    پاسخحذف
  2. اعتراض جمعی از طلاب به «ساختمان پزشکان»
    سریال «ساختمان پزشکان» مروج لودگی، مادی گرایی، بی بندوباری، بی عدالتی و نماد بی ثباتی اخلاقی در جامعه محسوب می شود.

    به گزارش مرکز خبرحوزه، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، روز دوشنبه 27 تیرماه، با تجمع در مدرسه عالی دارالشفا و امضای طوماری، اعتراض شدید خود را نسبت به پخش سریال «ساختمان پزشکان» اعلام کردند.

    حجت الاسلام مجتبی محمدیان یکی از فضلای حوزه و از معترضین به پخش سریال «ساختمان پزشکان» در حاشیه امضای این طومار، گفت: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در دیدار با رییس و عوامل صداو سیما، نحوه برخورد و تعامل زن و مرد در فیلم و سریال‌‌ها بود؛ به گونه‌ای که این مسئله باید با الگوی اسلامی، همخوانی داشته باشد؛ اما متاسفانه در این سریال به هیچ وجه به این مهم توجه نشده است.

    *ارزش‌ها زیر سوال برده شد

    وی افزود: دراین سریال تمام ارزش های اسلامی به راحتی زیر سئوال برده می شود و هیچ توجهی به آنها و آرمان‌های انقلاب اسلامی که همان نشر وگسترش معارف اسلامی است، دیده نمی‌شود.

    حجت الاسلام محمدعلی نظری یکی از روحانیون امضاکننده طومار بیان می‌کند: دشمنان نظام از ابتدا در صدد ضربه زدن به ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و هستند، که متاسفانه عوامل سریال «ساختمان پزشکان» آب پاکی روی دست مروجان ارزش‌ها ریختند.

    وی ادامه داد: اگر می خواستند ریشه ادب و اخلاق اسلامی را بزنند، غیر از این سریال نمی‌توانستند، این کار را انجام دهند.

    *مسئولین صدا و سیما پاسخ‌گو باشند

    حجت‌الاسلام نظری تاکید کرد: مسئولین باید نسبت به عواقب تولید این گونه سریال‌ها پاسخگو باشند، چرا که پخش چنین فیلم‌هایی در صدا و سیما ، مادیگرایی و... را ترویج می‌دهد.

    وی با بیان این که بر اثر برنامه‌ریزی ناصحیح مسئولین صدا و سیما، عده ای از مساجد فاصله می‌گیرند، گفت: برنامه‌ریزی غیرمنطقی مسئولین رسانه ملی باعث شده که عده ای از مساجد بیرون کشیده و پای این گونه سریال ها بنشاند.

    *ترویج بی‌توجهی به فرزندان!

    حجت الاسلام نظری خاطر نشان ساخت: یکی دیگر از مواردی که در این سریال ترویج می شود، بی عدالتی و عدم توجه والدین به فرزندان است، ما در هیچ کجای اسلام نمی‌بینیم که این‌گونه تصریح به بی عدالتی بین فرزندان شده باشد.

    پاسخحذف
  3. همایش سراسری وزارت اطلاعات امروز با حضور وزیر ، معاونین ، مدیران و کارشناسان این وزارتخانه برگزار شد.

    به گزارش واحد مرکزی خبر ، در این همایش که با هدف ارج نهادن به تلاش ها و مجاهدت های خاموش پرسنل خدوم وزارت اطلاعات برپا شده بود، سخنرانان با اشاره به جایگاه و اهمیت مقوله امنیت ، ضرورت وجودی دستگاه اطلاعاتی در کشور ، وزارت اطلاعات را مهمترین ، حساس ترین و اساسی ترین ارگان حاکمیتی در تقابل با سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی دشمنان نام بردند و تداوم و تقویت بنیه اطلاعاتی کشور را خواستار شدند.

    آیت الله جنتی در این نشست با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران ، حاکمیت از آن خداوند است گفت: هر مسئول و کارمندی در نظام اسلامی تحت نظارت و زیر لوای قرآن ، قانون و احکام الهی قرار دارد و مجریان باید طبق موازین و حدود الهی عمل کنند و مأموران نظام اسلامی باید جزء افراد صالح باشند.

    دبیر شورای نگهبان خدمات وزارت اطلاعات را خدمات ویژه و غیر قابل قیاس با سایر مجموعه ها دانسته و گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) جانشان ، وقت شان و هر چه دارند خالصانه برای خدمت به اسلام ، انقلاب ، رهبر و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایثار می کنند.

    آیت الله جنتی منشأ توفیقات بدست آمده در وزارت اطلاعات را نصرت و یاری خداوند متعال دانسته و گفت: گمنامی برای شما کارکنان وزارت اطلاعات یک افتخار و امتیاز معنوی است.

    وی همچنین تاکید کرد: عمل به انجام تکلیف ، در حقیقت یاری کردن به خداوند است و همواره باید در صراط مستقیم حرکت کرده ، افراط و تفریط نداشته باشید.

    وزیر کشور نیز در همایش بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشاره به نقش امنیت در توسعه و پیشرفت کشور گفت: نقطه اقتدار و قدرت انقلاب و کشور مقوله حاکمیت امنیت است.

    آقای محمدنجار وجود امنیت و احساس امنیت در کشور را محصول هماهنگی و تلاش شبانه روزی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی دانست و از مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در این زمینه قدردانی کرد.

    رئیس شورای امنیت کشور راهبردهای تهدیدآمیز دشمنان را اختلاف افکنی بین اقوام ، هدف قراردادن توان علمی و دانایی ملت ایران ، ترویج فساد و فحشاء در بین نسل جوان ، تداوم هجمه و جنگ نرم ، تبلیغات سوء در عرصه فضای مجازی ، هدف قراردادن ارزش های ناب امام و انقلاب و کم رنگ کردن حضور مردم در عرصه های سیاسی و اجتماعی برشمرد.

    حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در این نشست تخصصی گفت: در وزارت اطلاعات ، بنیان کار بر تکلیف محوری و تبعیت از ولایت فقیه استوار است.

    وی ابزار مهم تکلیف محوری را بصیرت ، دلدادگی ، عبودیت و داشتن اعتقاد عمیق به نظام جمهوری اسلامی دانسته و افزود: دوری از جنجال های سیاسی در درون وزارت اطلاعات نهادینه شده است.

    وزیر اطلاعات با اشاره به شرایط حساس داخلی و خارجی کشور گفت: یکی از اهداف دشمنان پرداختن به مسائل فرعی و رها کردن مسائل اصلی است.

    پاسخحذف
  4. مرکز اسناد انقلاب اسلامی اعترافات بهاییان دستگیر شده در اغتشاشات سال 88 را در کتابی منتشر کرد.

    به گزارش خبرآنلاین، مرکز اسناد انقلاب اسلامی متن بازجویی‌ها و اعترافات بهاییان دستگیر شده در اغتشاشات سال 88 به ویژه روز عاشورا را در کتابی با عنوان "نقش بهاییت در فتنه 88" و در 225 صفحه منتشر کرد.

    وب سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی نوشت: حوادث بعد از انتخابات و اغتشاشات سران فتنه باعث شد که گروه کوچک بهائیان نیز به گروه‌های آشوبگر بپیوندند و در خیابان‌ها با نیروهای امنیتی درگیر شوند. به علاوه رسانه‌های غربی و در رأس آنها تلویزیون فارسی بی.بی.سی نیز با تبلیغ و حمایت گسترده از بهائیان آنها را به حضور در خیابان‌ها تشویق می‌کرد. با دستگیری برخی از شرکت‌کنندگان بهائی در اغتشاشات و اعترافات آنان نیت پلید این فرقه در ضربه‌زدن به نظام اسلامی مشخص گردید.

    پاسخحذف
  5. روزنامه کیهان، شعري از حضرت آيت الله العظمي خامنه اي تقديم به حضرت امام مهدي(عج) را منتشر کرد:

    دل را ز بي خودي سر از خود رميدن است
    جان را هواي از قفس تن پريدن است

    از بيم مرگ نيست كه سرداده ام فغان
    بانگ جرس زشوق به منزل رسيدن است

    دستم نمي رسد كه دل از سينه بركنم
    باري علاج شكر گريبان دريدن است

    شامم سيه تر است ز گيسوي سركشت
    خورشيد من برآي كه وقت دميدن است

    سوي تو اين خلاصه گلزار زندگي
    مرغ نگه در آرزوي پركشيدن است

    بگرفت آب و رنگ زفيض حضور تو
    هرگل دراين چمن كه سزاوار ديدن است

    با اهل درد شرح غم خود نمي كنم
    تقدير قصه دل من ناشنيدن است

    آن را كه لب به دام هوس گشت آشنا
    روزي (امين) سزا لب حسرت گزيدن است

    پاسخحذف
  6. آرش این عکسی که گذاشتی مورد شرعی دارد.

    پاسخحذف
  7. سلام

    راستی این فیلم " رییس های وحشتناک " هم با اینکه بد آموزی داره ولی بد نیست ۰

    :)

    پاسخحذف
  8. اوي بي ‌ادب، براي چي به هري توهين مي‌كني. پير شدي خوب برو فيلمهاي مناسب سن خودت ببين.

    پاسخحذف
  9. لول خیلی باحال بود ایول خندیدم کلی

    پاسخحذف
  10. هری پتیاره؟؟؟؟ مردم از خنده!!!

    پاسخحذف
  11. هه هه هه! احتمالا خندیدیم! دنیل جیکوب ردکلیف ( بازیگر نقش هری پاتر ) جیگر منه. دنیل عزیز دلمه.

    پاسخحذف
  12. با توهین به دنیل خون آرش حلال شد! بر هر دوستدار دنیل واجب است که آرش را در هر کجا که یافت بکشد!

    پاسخحذف
  13. طرح سالم سازی سواحل توسط سپاه اجرا میشود : ايجاد سكوههاي نماز و بسيج ساحل/ تفکیک مردان و زنان در سواحل


    خبرگزاري فارس: معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه كربلا مازندران از آمادگي سپاه براي ساماندهي 20 نقطه طرح سالم‌سازي دريا در سال 91 خبر داد.

    به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان ساري، سيد قاسم هاشمي شامگاه سه شنبه به مناسبت اجراي طرح نشاط و تعالي سپاه كربلا استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر شش نقطه از طرح سالم‌سازي دريا برعهده سپاه استان است و توانايي سپاه در 170 نقطه طرح سالم‌سازي دريا استان نيز وجود دارد.

    وي اجراي فعاليت‌هاي فرهنگي، اخلاقي، ديني و اجتماعي، راه‌اندازي سامانه بلوتوث، بسيج ساحل، ايجاد سكوههاي نماز و اردو در سواحل را از برنامه‌هاي مهم سپاه در طرح‌هاي سالم‌سازي در سواحل دريا عنوان كرد.

    معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه كربلا مازندران با اعلام اينكه دغدغه تمام مسئولان ارشد استان رعايت مسائل شرعي در سواحل دريا است، بيان داشت: در تمام سواحل طرح سالم‌سازي دريا تفكيك مرد و زن وجود دارد.

    معاون فرهنگي اجتماعي سپاه كربلا مازندران گفت: سپاه به عنوان عضو طرح سالم‌سازي دريا درباره اختلاط مرد و زن در سواحل برخورد جدي مي‌كند و با كسي تعارف ندارد.

    * به كارگيري 7 هزار مربي در طرح نشاط و تعالي

    وي از شركت 3 هزار نفر در وبلاگ نويسي، 135 هزار نفر در كلاس‌هاي معرفتي، 390هزار نفر در محافل قرآني، 250 هزار نفر در فعاليت‌هاي قرآني و 7 هزار نفر در عرصه علمي در سال گذشته در طرح نشاط و تعالي استان خبر داد و اظهار داشت: 7 هزار مربي در سال گذشته در اين طرح بكارگيري شدند.
    معاون فرهنگي اجتماعي سپاه كربلا مازندران گفت: طرح نشاط و تعالي در 16 عرصه در 3 هزار پايگاه مقاومت بسيج، 513 كانون مساجد، 13 كانون فرهنگي ورزشي و شهرك‌هاي عمومي سپاه و ساحلي اجرا مي‌شود.
    وي در پايان يادآور شد: در سال گذشته پس از آموزش و پرورش، سپاه كربلا استان رتبه دوم را در اجراي كلاس‌هاي تابستانه كسب كرد.

    پاسخحذف
  14. ۱۷ زن و مرد که اقدام به برگزاری پارتی مختلط در شهرستان طرقبه شاندیز واقع در خراسان رضوی کرده بودند، بازداشت شدند.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان رضوی، ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه صبح ۲۵ تیر ماه، مأموران فرماندهی انتظامی طرقبه شاندیز در پی اطلاع به دست آمده مبنی بر برگزاری مجلس پارتی، بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند.
    بر اساس این گزارش مأموران با وارد شدن به محل ۹ مرد و ۸ زن را دستگیر کردند.
    پلیس هم چنین ۹ دستگاه خودروی ایشان را توقیف و به پارکینگ منتقل کرد.

    پاسخحذف
  15. حكم شلاق یك محكوم به اتهام رابطه نامشروع در شهرستان مسجدسلیمان استان خوزستان در ملاء‌عام اجرا شد.

    به گزارش ایسنا، حكم شلاق محكوم‌علیه «غ.م» كه به دلیل ارتكاب رابطه نامشروع به تحمل 90 ضربه شلاق محكوم شده بود، عصر سه‌شنبه در مركز شهر مسجدسلیمان به مرحله اجرا درآمد.

    بر اساس اعلام روابط عمومی دادگستری استان خوزستان، این حكم از سوی دادگاه عمومی جزایی مسجدسلیمان و در راستای اجرای عدالت و قانون صادر شده است.

    پاسخحذف
  16. پايگاه اطلاع‌رساني دفتر حفظ و نشر آثار رهبري: انتشارات انقلاب اسلامي كتاب "دعا، از منظر حضرت علی خامنه‌اي " كه مجموعه سخنان وی درباره‌ دعا است را منتشر كرد.
    بنابر اين گزارش، اين كتاب كه مجموعه بيانات رهبر انقلاب درباره دعا است در ۱۴۰ صفحه و پنج فصل در اختيار علاقمندان قرار گرفته و توسط انتشارات انقلاب اسلامي منتشر شده است.

    "معاني دعا، اجابت و ذكر "، "اهميت دعا و ذكر "، "شرايط دعا، شروط اجابت "، "فوايد و دستاوردهاي دعا " و "در دعا از خدا چه بخواهيم؟ " عناوين پنج فصل اين كتاب هستند كه به كوشش علي‌رضا برازش تدوين و گردآوري شده است.

    سئوال : در حالیکه بنا به تائید خود مقامات بلند پایه، ایران در بزرگترین بحران اقتصادی 32 ساله اخیر بسر میبرد، صنعت نفت آن رو به نابودی است، کشاورزی ورشکسته است، خشکسالی دریاچه ها و تالابها را خشک کرده است، نا امنی و قتل و جنایت کشور را فرا گرفته و در حالیکه اختلافات سیاسی هر روز اوج بیشتری میگیرد و و.... میشود رهبری بفرمایند چرا دعا های از وی گرفته تا آیت الله های ریز و درشت نتوانسه کمکی به بر طرف کردن این مشکلات بکنند؟ وقتی دعا های شما که "نایب امام زمان" هستید اجابت نمیشود انتظار دارید دعاهای مردم عادی اجابت شوند؟!

    پاسخحذف
  17. روز آنلاین، فرشته قاضی : ناصر تقوایی، فیلمساز معروف ایرانی در مصاحبه با "روز" اعلام کرد همه عوامل بازداشت شده فیلم "تهران من، حراج" پس از یک روز بازداشت با قرار وثیقه ازاد شده اند اما همسرش، مرضیه وفامهر، از 20 روز پیش در زندان قرچک ورامین نگهداری می شود.مسئولان قضایی تاکنون به صورت رسمی از اتهام یا اتهامات منتسب به مرضیه وفامهر سخن نگفته اند اما برخی وب سایت ها علت بازداشت این هنرمند را بازی در فیلم "تهران من، حراج" اعلام کرده اند.فیلمی که به گفته آقای تقوایی مجوز ساخت از سوی وزارت ارشاد داشته و برخلاف شایعات مطرح شده، زیر زمینی نبوده است.
    فیلم "تهران من، حراج" ساخته گراناز موسوی، فیلمساز ایرانی مقیم استرالیا است و آقای تقوایی به "روز" می گوید او این فیلم را به عنوان پایان نامه خود ساخته است.

    این فیلم دختر هنرمندی را به تصویر می کشد که در یک پارتی بایک پسر جوان ایرانی که ساکن استرالیا است آشنا می شود و در تلاش است به اتفاق او از ایران برود.

    طی روزهای گذشته شایعات بسیاری درباره پخش غیر قانونی این فیلم و برخی صحنه های آن از جمله حضور بی حجاب بازیگر زن و... منتشر و گفته شده علت بازداشت خانم وفامهر همین مسئله است.

    این اولین بار نیست که زنان بی حجاب در صحنه های فیلم های ایرانی حضور می یابند. پیش از این رویا نونهالی در فیلم زندان زنان، نیلوفر خوش خلق در فیلم بوی بهشت و زهرا داوود نژاد در فیلم بچه های بد با موهای بسیار کوتاه و بدون حجاب بازی کردند و این فیلم ها در ایران اکران هم شد.

    پاسخحذف
  18. دعایی‌برای‌ رفع گرفتاری‌از زبان امام‌زمان(عج)
    حضرت حجت (عج)، دعایی را به مرحوم آیت الله سید مرتضی کشمیری یاد دادند تا در ایام گرفتاری‌های زندگی خوانده شود.

    به گزارش خبر حوزه، امام جمعه موقت تهران،با اشاره به نقش مهم توکل بر خدا در حل مشکلات زندگی انسان اظهار داشت: مرحوم آیت الله سید مرتضی کشمیری از عرفای به نامی است که بزرگان او را قبول داشته و کراماتی از او نقل کرده اند؛ ایشان از وجود نازنین امام زمان یک دعایی را شنیده و نقل می‌کند که حضرت به من فرمودند؛ هر وقت به بن‌بست رسیدی این دعا را بخوان : «يا مَن إذا تضايقتِ الأمورُ فَتحَ لها باباً لم تَذهَب اليه الأوهامُ صَلِّ على محمد و آل محمد و افتح لأموريَ المتضايقةِ باباً لم يَذهَب اليه وَهمٌ يا ارحم الراحمين».

    حجت الاسلام صدیقی اضافه کرد: در این دعا بر خداوند عرضه می‌داریم: « ای خدایی که وقتی حلقه‌های بلا به هم گره می‌خورد و انسان را در فشار قرار می‌دهد ؛ در این زمان دری را به روی بندگان باز می‌کند که فکر و وهم بشر هم به آن جا نمی رسید. خدایا صلوات خود را بر محمد و آل محمد نازل فرما و مرا که در بن بست گیر کرده ام، تو خودت راهی برایم باز کن که به عقل من نمی رسد».

    پاسخحذف
  19. ما جمعی از شاهدین و همراهان ناهی منکر طلبه بسیجی علی خلیلی هستیم که شامگاه شنبه 25/4/90 در اثر حمله اراذل و اوباش مضروب شد. که در این زمینه نسبت به عملکرد بیمارستانهای خاطی شکایت جدی داریم، لازم به ذکر است که ایشان در حدود ساعت 23:30 از ناحیه گردن با ضرب چاقو به شدت آسیب دیده و توسط مردم به بیمارستان فلکه سوم تهرانپارس منتقل گردید و الحمدلله با تلاش فراوان کارکنان اورژانس و انجام امور مقدماتی احیا صورت گرفته ولی به دلیل عدم حضور پزشک متخصص عروق و کمبود امکانات آن مرکز، از همراهان مجروح تقاضای انتقال وی به یک مرکز مجهز شد.
    این در حالی است که خدمت رسانی از ستاد هدایت و دانشگاههای علوم پزشکی جهت انتقال مجروح انجام نگرفت و مرکزی به ما معرفی نشد. شرایط وخیم و وضعیت حساس و بحرانی این طلبه بسیجی ما را برآن داشت تا خودجوش با تماسهای تلفنی و مراجعات حضوری چندین گروه موتوری، به دنبال اخذ پذیرش باشیم. این امر حدودا سه و نیم ساعت در بازه زمانی 24 الی 3:30 نیمه شب به طول انجامید.

    پاسخحذف
  20. شرح تماسهای تلفنی به صورت ذیل است:
    1. بیمارستان امام خمینی(ره): اعلام شد: جراح عروق نداریم
    2. بیمارستان طالقانی: اعلام شد: اتاق عمل پر است
    3. بیمارستان الغدیر: تماس منجر به نتیجه نشد
    4. بیمارستان سینا: اعلام شد: شب چنین دکتری برای قلب و عروق نداریم
    5. بیمارستان امام حسین(ع): اعلام شد: بخش عروق نداریم.
    6. بیمارستان دی: تماس منجر به نتیجه نشد
    7. بیمارستان بهرام: اعلام شد: بخش عروق نداریم.
    8. بیمارستان لواسانی: اعلام شد: بخش عروق نداریم.
    9. بیمارستان لاله: اعلام شد: بخش عروق نداریم.
    10. بیمارستان جماران: اعلام شد: بخش عروق نداریم.
    11. بیمارستان خاتم الانبیا: اعلام شد: بخش عروق نداریم.
    12. بیمارستان آتیه: اعلام شد: باید پول بیاورید تا پذیرش کنیم ،با تماس اول نپذیرفتند.
    13. قلب شهید رجایی: اعلام شد: بخش عروق نداریم
    14. مرکز قلب تهران: اعلام شد: بخش عروق نداریم.
    15. بیمارستان رسول اکرم: اعلام شد: از سوپروایزر خبر میگیریم 5 دقیقه دیگر تماس بگیرید. در تماسهای بعدی پاسخی دریافت نشد.
    16. بیمارستان رسالت: اعلام شد: جا نداریم.
    17. بیمارستان.شریعتی: اعلام شد: بخش عروق نداریم.
    18. تهران کلینیک اعلام شد: بخش عروق نداریم.
    19. بیمارستان سجاد تماس منجر به نتیجه نشد.
    20. بیمارستان آراد تماس منجر به نتیجه نشد.
    شرح مراجعات حضوری به صورت زیر است:
    21. بیمارستان شهدای تجریش: اعلام شد: با دلسوزی اظهار داشتند ما چند دانشجو هستیم بیمارتان وضعیت وخیمی دارد بهتر است به بیمارستان خصوصی ببرید که اساتید ما آنجا مشغول هستند و الا می میرد. ضمناً اتاق عمل پر است.
    22. بیمارستان پارسیان: اعلام شد: به دلیل وضعیت حادش قبول نمی کنیم.
    23. بیمارستان چمران: اعلام شد: بخش عروق نداریم.
    24. بیمارستان عرفان: اصرارهای ویژه در دومین پیگیری با دریافت پنج میلیون تومان در سحر نیمه شعبان پذیرش کرد.
    25. بیمارستان بقیه ا... علاوه بر تماس تلفنی در مراجعه حضوری اعلام شد: به طور کلی منکر داشتن بخش عروق شدند
    26. بیمارستان میلاد علاوه بر تماس تلفنی در مراجعه حضوری اعلام شد: جراح عروق نداریم.
    بخش دیگر شکایت که مربوط به امور اورژانس است:
    با شماره ثابت پذیرش اورژانس تهران تماس گرفته شد که برای ما پذیرش بگیرند اما متاسفانه انجام نگرفت. دوستان این طلبه بسیجی امور پذیرش را انجام داده، ماشینهای اورژانس پس از مراجعه خدمت رسانی نمی کردند.
    گروه اعزامی اول .............. اورژانس سلامت، بدلیل نبود امکانات کافی برگشت.
    گروه اعزامی دوم .............. اورژانس امور ایثار، خصوصی بوده و بدلیل اجازه نداشتن خدمه اش از مسئولشان در اینگونه امور که بیمار وضعیت وخیم دارد قبول نکردند و برگشت.
    گروه اعزامی سوم............... اورژانس تهران اعلام کرد بنده مأموریت ندارم و نمی برم.
    گروه اعزامی چهارم............. اورژانس سلامت پس از 45 دقیقه تأخیر با دکتر آمدند مجروح را به بیمارستان عرفان انتقال دادند.
    ما شاهدین و همراهان طلبه بسیجی برادر علی خلیلی ضمن شکایت از نحوه عملکرد بیمارستانهای مذکور و اورژانسهای تحت نظارت وزارت بهداشت از آن نهاد درخواست داریم به صورت سریع ماجرا را بررسی و نتیجه را به اطلاع افکار عمومی برساند.
    سئوال اصلی این است که اگر روزی یکی از شهروندان تهرانی و ایرانی، فارغ از چگونگی مشکل پیش آمده ،آیا نباید بیمارستانی باشد که او را پذیرش کرده و خدمات درمانی ارائه دهد.
    امیدواریم مشکلات پیش آمده برای طلبه ناهی منکر علی خلیلی باعث شود مسئولان آن نهاد پیگیر مشکلات عموم مردم باشند، تا حوادث از این دست تکرار نشود.

    پاسخحذف
  21. "البته من سعی کردم تا جایی که می شود جلوی چشم اطرافیانم را بگیرم تا این صحنه های اسف بار را نبینند و بار گناهانشان سبک تر بشود و مردم هم با جملاتی چون فاکیو و گوتوهل از من تشکر و قدردانی کردند."

    این بخش نوشته‌ات بی‌نهایت بامزه بود :) من چیز زیادی راجع به هری پاتر نمی‌دونم اما تنها می‌خوام بگم اونجا که گفتی:

    "رای همین اول استخاره کردم و بعد تقیه کردم و سپس سعه صدر از خودم نشان دادم"

    قدری قدیمی است چون این روزها همه «نقیه» می‌کنند نه «تقیه»!

    ناشناسی از تگزاس

    پاسخحذف
  22. hahahahaha! kheyli bahal bo0o0od kollli khandidam!

    پاسخحذف
  23. تو که ریدی تو فیلم ما هنوز تو ایران ندیده بودیمش

    پاسخحذف

لطفا اگر سوال مهاجرتی دارید به تالار گفتگوی مهاجرسرا که لینک آن در پایین وبلاگ است مراجعه نمایید.
اگر جواب کامنت ها را نمی دهم به خاطر این نیست که آدم مهمی هستم و یا کلاس می گذارم و قیافه می گیرم بلکه فقط به خاطر این است که اعتقاد دارم آنجا متعلق به خوانندگان است و بدون دخالت و تصرف من باید هر چیزی را که دلشان می خواهد بنویسند.