۱۳۸۹ آذر ۷, یکشنبه

سه ماه توقف

سلام دوستان عزیز
می خواهم از شما اجازه بگبرم و این وبلاگ را به طور موقت و به مدت سه ماه متوقف کنم. 
می دانم که بسیاری از شما عزیزان بر حسب عادت روزانه به این وبلاگ سر می زنید و ممکن است که این تصمیم من برای شما ناخوش آیند و یا حتی عصبانی کننده باشد. ولی امیدوارم که پس از این زمان بتوانم با شرایط روحی بهتر و مطالب مفیدتری در مورد مهاجرت با شما باشم.
برای همه شما آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که مطالبی که تاکنون نوشته ام برای شما مفید و جالب بوده باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا اگر سوال مهاجرتی دارید به تالار گفتگوی مهاجرسرا که لینک آن در پایین وبلاگ است مراجعه نمایید.
اگر جواب کامنت ها را نمی دهم به خاطر این نیست که آدم مهمی هستم و یا کلاس می گذارم و قیافه می گیرم بلکه فقط به خاطر این است که اعتقاد دارم آنجا متعلق به خوانندگان است و بدون دخالت و تصرف من باید هر چیزی را که دلشان می خواهد بنویسند.