۱۳۸۹ شهریور ۲, سه‌شنبه

سیاره آبی

۵ نظر:

  1. آرش خدا بگم چکارت نکنه!!! اون چیه آخر بازیها اضافه کردی؟ من صدای کامپیوترم بلند بود و یکی از اون دکمه ها رو زدم و چشمت روز بد نبینه. همچین همه به من چپ چپ نگاه کردن که نگو!!! حالا بیا و درستش کن. خلاصه تو دیگه آخر خنده ای!

    پاسخحذف
  2. WATER = LIFE

    nice video.
    I didn't know only 3% of water is Fresh.

    The music of the second half was tooo loud.I could hardly hear what he was saying.

    by the way, I was reading a book last night which made me remember you 3 times(specially the parts that happened in California )!! Its name is :"Funny in Farsi:Memoires of Growing Up Iranian in America
    " It's very funny and very well written(I read the Farsi translation).
    Have you read it Arash?
    Its Farsi title is : عطر سنبل ، عطر كاج

    پاسخحذف
  3. من كه از اون چيزي كه «ناشناس» گفت خيلي خوشم اومد! بي اجازه‌ي آرش خان دانلودش كردم و براي چند تا از دوستانم فرستادم!

    آرش جان، به خواندن نوشته‌هايت معتاد شده‌ام. بنويس و باز هم بنويس. با خيلي از نظراتت موافقم.

    موفق و سلامت باشي.

    پاسخحذف
  4. آرش جان سلام
    این که چیزی نداشت که ! کو متنش ؟!

    پاسخحذف
  5. پس سیاره قرمز چی‌؟


    ;)

    پاسخحذف

لطفا اگر سوال مهاجرتی دارید به تالار گفتگوی مهاجرسرا که لینک آن در پایین وبلاگ است مراجعه نمایید.
اگر جواب کامنت ها را نمی دهم به خاطر این نیست که آدم مهمی هستم و یا کلاس می گذارم و قیافه می گیرم بلکه فقط به خاطر این است که اعتقاد دارم آنجا متعلق به خوانندگان است و بدون دخالت و تصرف من باید هر چیزی را که دلشان می خواهد بنویسند.