۱۳۸۹ خرداد ۲۷, پنجشنبه

مشکل تعادلی

فردا با خانم مدیر عامل جلسه دارم و الآن دارم گزارش و چارت تهیه می کنم. دبورا مسافرت است و هفته دیگر بر می گردد. احتمالا بخش ما را با یک بخش دیگر ادغام می کنند. من از بی رئیسی خسته شده ام و دوست دارم که در یک مجموعه مشخصی کار کنم که رئیس آن در ادارات ما مقتدر و صاحب نفوذ باشد. در حال حاضر من بیشتر نخودی هستم و واحد مهندسی به آن عظمت را لنگان و لنگان تا اینجا کشیده ام. چون رئیس ما پارسال اخراج شد و تمام کسانی که واقعا دانشمند بودند و من از آنها این کار را یاد گرفتم به جاهای دیگری رفتند. راستش هیچکس هم از من توقع نداشت که اینجا را سر پا نگه دارم و به طور پیوسته با شرکت های مختلفی صحبت می کردند که واحد مهندسی را به آنها بسپارند. ولی من نه تنها کارهای مربوط به نگهداری این بخش را انجام می دادم بلکه کارهای ابتکاری زیادی هم به سبک خودم انجام دادم که برای آنها بسیار جالب بود و همین طور دست نگه داشتند تا ببینند که آخر و عاقبت کار من به کجا می انجامد. الآن هم شرکت ما بحران اقتصادی را پشت سر گذاشته است و دوباره دارد برای کارهای زیربنایی و تحقیقاتی سرمایه گذاری می کند و یک واحد جدیدی به عنوان ای آر پی تاسیس کرده است که احتمالا ما هم زیر مجموعه ای از آن خواهیم شد.

کادوی برندا به دستم رسید. خیلی سبک تر و کوچک تر از آن چیزی است که فکر می کردم و وقتی که بسته پستی را گرفتم فکر کردم خالی است. می خواهم چند روز زودتر او را به نهار و یا شام دعوت کنم و کادو را به او بدهم. نظر شما چیست؟ اگر چند روز زودتر کادو را بدهم بهتر است یا اینکه صبر کنم تا روز تولدش که جمعه هفته دیگر است؟ خیلی از شما دوستان عزیز از من خواستید که عکس او را برایتان بگذارم. راستش قبلا چند بار عکس او را گذاشتم ولی بعد از یک مدت پاک کردم چون از اینکه عکس دیگران را در یک مکان عمومی بگذارم احساس خوبی ندارم. ولی چون حس کنجکاوی شما هم مثل من زیاد است دوباره عکسی که مربوط به مهمانی هالوین پارسال می شود را برایتان گذاشتم که می توانید در سمت چپ این پاراگراف آن را نگاه کنید. برندا در سمت چپ عکس در بالا ایستاده است و من هم با موهای سیخ سیخی در کنار او ایستاده ام. البته ما با هم زیاد عکس داریم ولی این عکس بیشتر از همه با موازین جور در می آید و فردای قیامت شاید کمی از درجه حرارت قیر مذاب کاسته شود. راستی تا یادم نرفته است بگویم که لطفا به چشم خواهری نگاه کنید!!! خدا را چه دیدید شاید زد و فردا با هم فامیل شدیم!

مادربزرگم همیشه می گفت که کم بخور همیشه بخور. حالا من هم می خواهم کم بنویسم که همیشه بنویسم. امروز یک مشکلی برایم پیش آمده است که احتمالا ظهر باید بروم خانه. چیز خیلی مهمی نیست مربوط می شود به یک زیر شلواری که نمی دانم مال کیست و قاطی لباسهای من شده بود. امروز وقتی می خواستم دوش بگیرم دست انداختم و یک زیر شلواری برداشتم و دویدم به سمت حمام و دوش گرفتم. وقتی خواستم لباس بپوشم دیدم که زیرشلواری غیر عادی است و مال من نیست ولی چون دیرم شده بود دیگر وسواس به خرج ندادم و آن را پوشیدم و دویدم بیرون. ظاهرا آن زیرشلواری مال همخانه من بوده است که در خشک کن جا مانده و قاطی لباس های من شده بود. حالا مشکل من این است که چون آن زیرشلواری زنانه است اصولا در طراحی آن فضای کافی را برای یک مرد در نظر نگرفته اند و من مجبورم از طریق جیب شلوارم لبه آن را بگیرم و به چپ و راست بکشم که کل فضا را پوشش دهد. از طرف دیگر پشت آن هم به اندازه کافی پهن نیست و لوله می شود و در وسط آن گیر می کند و من مجبورم با دست دو لبه پشت آن را بگیرم و بکشم تا باز شود. راه رفتنم هم غیر عادی شده است و باید شلنگ تخته بیاندازم و خودم را چپ و راست کنم تا وضعیتم در حالت بهتری قرار بگیرد. الآن تازه می فهمم که چرا زیرشلواری آقایان و خانم ها اینقدر با هم فرق دارد!

من رفتم سر تهیه گزارشم. خداحافظ!

۴۱ نظر:

  1. مردم از خنده آرششششش خیلی بامزه نوشتی این برندا بدم نیستا خوشگله اما به نظر من خیلی هم خوبه که زودتر با هم برید بیرون خوش بگذرهههه

    پاسخحذف
  2. چی بگم والا!!!
    فقط سر دعوت نهار هول نکنی همه چی را خراب کنی بوس موقع وقتش باشه نه جلوتر!!!

    پاسخحذف
  3. من همیشه می خواستم روز تولدم روزی خاص باشد نه چند روز زودتر ..حالا برندا را نمی دانم
    جریان زیر شلواری را قشنگ توصیف کردی ها ...خندیدم حسابی
    به هر حال با برندا خوش بگذرد

    پاسخحذف
  4. damagh ke nist gosh kooobe chetoori ba in damagh mikhad bahat zendegi kone bad bakht

    پاسخحذف
  5. آرش خان سلام
    خوبی ؟
    اشکال نداره که به حرفهای ما اهمیت نمی دی و خواهشی که ازت کردم کمی راجع به استفاده از برنامه های کرک دار و در مقابل واکنش FBI بنویسی
    بگذریم
    من و خیلی هایی که می شناسم دوست داریم دقیقا روز تولدمان برایمان جشن بگیرند
    نه زودتر نه دیرتر
    اصلا معنی تولد به سر وقت بودنشه
    اما اگر دوست داری زودتر دعوتش کنی به نهار یا شام ، موردی نداره اتفاقا خوب هم هست
    اما
    کادو روز خودش
    هول نکن سعی کن تحمل کنی و کادوی قشنگت و تا اون روز حفظ کنی
    اگر روز موعد کادوش و بدی ، نشون دهنده اینه که دقیقا روز تولدش و خوب می دونی و این موضوع برات مهمه
    البته این نظر بندست باز هم هر طور صلاح می دانی عمل کن
    امیدوارم موفق باشی
    راستی
    یه کم احساس هم بد نیست از خودت در وکنی
    مهتاب

    پاسخحذف
  6. میدونم که خیلی بی صبری می کنی که کادو رو زود بدی ولی صبر داشته باش که حتما روز تولد بدی .مثل همیشه بلدی چطوری با قلم لطیفت خواننده رو بخندونی.موفق باشید

    پاسخحذف
  7. خدا بگم چیکارت کنه آرش خان من که همیشه آخر شب دیر وفت وبلاگتو میخونم و بلند بلند میخندم.

    پاسخحذف
  8. من الان برام یه سوال مطرح شد...تو این عکسه که برا هالووینه برندا دقیقا چه شخصیتی شده...چرا انقدر معمولیه لباسش؟؟؟

    پاسخحذف
  9. برندا کدو قلقله زن شده چون لباسش در واقع یک کدو حلوایی است که دو طرفش چشم داره و پایینش هم دهنشه.
    خیلی باحال بود آرش رفتی خونه اونو عوضش کنی؟

    پاسخحذف
  10. دوستان وبلاگ نقطه جدیدا عکسهای ندای ایران رو گذاشته و یک سری دری و وری هم که زائیده ی افکار بیمار خودش و بالاسری هاشه براش نوشته.از تمام کسانی که جوونن و یا جوون دارند و خودشون هزار تا آرزوی رنگ و وارنگ دارند خواهشانه تقاضا میکنم در دنیای وبلاگی این انسان نمای از حیوان پست تر رو رسوا کنید. تمام وبلاگ نویسان و خواننده های آنها در یک حرکت اعتراضی کاری کنند تا این افراد دیگه نتونند در جامعه ی وبلاگی ایران با خیال راحت بنویسند. ما کسانی بودیم که در دنیای حقیقی هم جرات داشتیم و سینه هامون رو سپر گلوله و باتوم کردیم تا از این خفقان و این افکار آلوده خودمون رو رها کنیم .پس این اعتراض در دنیای مجازی کار بس آسوده و راحت تری خواهد بود.
    ممنون از تمام کسانی که به هر عنوان همکاری میکنند و دیگر مجال سخن به این اراجیف و مزخرفات را نمیدهند.
    به امید ایرانی بدور از قضاوت کور دلان و بیمارها

    http://realistfriend3.wordpress.com/

    پاسخحذف
  11. حالا رفتين بيرون و ناهار يا شام زودتر يا ديرتر فرقي نداره منتهي خانوما دوست دارن كادوي تولد رو همون روز تولد دريافت كنن. مزه‌اش اين جوري بيشتره

    پس اين zoro تو هستي و اين خانوم متين و موقر هم برندا. اگر چه عكس واضح نيست اما به نظر مياد دختر فوق‌العاده فهميده‌اي باشه. جا افتاده و صد البته مهربون. خوش بگذره بهتون

    پاسخحذف
  12. درسالروز شهادت ندا هر ایرانی یک "ندا" بنویسد. روی دیوار، در اتوبوس، روی اسکناس، روی پست های برق، روی تنه درختان، روی تابلوی خیابانها و کوچه ها، در این صورت هر جا که ما هستیم و فکر ما هست ندا زنده است. هرقدمی که از ترس یا ناامیدی به عقب برداریم، باید حس کنیم که آن قدم را بر خون ندا که ریخته شده بر کف خیابان می گذاریم و هر قدم که با اشتیاق فردای روشن و به امید آزادی به جلو برداریم باید بدانیم که ندا در آن قدم همراه ماست.

    پاسخحذف
  13. مشکل من هم با خرید اینترنتی همینه. هرچیزی که آدم اینترنتی می خره بعد میبینه کوچیکه!!!!

    پاسخحذف
  14. سلام آرش جان،
    من امیدوارم موفق باشید و روز تولد بیاد ماندنی برای برندا عزیز و شما باشد.
    با عرض معذرت من پاسخ دوستی که منو توی پست پیشین خطاب قرار داده بودند رو همان پست نوشتم.و از ایشون بخاطر اینکه اجازه دادند من نظرشون رو راجع به خودم بدونم ممنونم.
    ارادتمند
    شاهرخ

    پاسخحذف
  15. فكر نميكردم بيام اينجا هم خبر از اين "نقطه"ي مريض بشنوم. طرف رسما مشكل رواني داره.

    راستي عنوان پست خيلي باحاله. "مشكل تعادلي" LOL
    منم ميگم كادو توي روز تولد خيلي خوبه. البته بستگي به آدمش داره. من خيلي ذوق زده ميشم قبل از روز تولد "هم" كادو بگيرم. ولي روز تولد هم بايد "حتما" كادو گرفت. اين مسايل فقط به ميزان لوس بودن صاحب تولد بستگي داره. P:

    پاسخحذف
  16. سلام آرش خان
    مشکلی که با لباس زیر زنانه داری؛من بالباس زیر مردانه دارم.اگر طی مدتی که از لباس زیر زنانه استفاده کردی،به نتیجه ایی رسیدی،مرا درجریان بزارتاراحت شم،این خط لوله ایی که گفتی ایجاد میشه،بعضی وقتها زیر شلوار پیداست مایه آبروریزیه،مخصوصا تو دانشگاه.

    اگرمنم جای تو بودم،حتما قبل از دادن هدیه تولد DATE با براندا میذاشتم،چون احتمال داره،در شرایطی باشه که من از اون بی اطلاع هستم.اماهمیشه بدون((هدیه تولد،روز تولد))

    راستی(البته به چشم خواهری)براندا خانوم زیبایی هستش،فکر می کنم اگر من اونجا بودم با تو سر براندا رقابت میکردم.

    پاسخحذف
  17. این براندا یه کم تپل به نظر میرسه. مگه نه؟ نمی دونم شاید عکس واضح نیست .

    پاسخحذف
  18. آخ آخ آخ آرش اینقدر به این قسمت لباس زیر پستت خندیدم که نگو ، امان از دست تو ، هی تو رو تصور می کردم که چطوری باهاش راه می ری و سعی می کنی تعادلت رو حفظ کنی ، خیلی با مزه بود ، معلومه این خانم هم خونه تو خیلی هم لطیف و زنونه لباس نمی خره که تو در نظر اول نتونستی تشخیص بدی که این زنونه است یا مردونه ، حالا می خوای چطوری بهش بگی یک روز تمام شورت اونو پوشیده بودی ؟!!!!!

    پاسخحذف
  19. خیلی لذت بردم. به نظر من هم زودتر بهش بده و باهم شام بخورین. خوشبخت باشی ارش جان و قهرمان یک داستان عاشقانه ی خوب.

    پاسخحذف
  20. سلام آرش جان
    من از وقتی که پست هاتو می خونم متوجه شدم هم رشته هستیم و حتی اسم RS232 هم که تابلوئه کامپیوتری هستی ولی این پستت و اینکه گفتی شرکتتون داره یه واحذ ERP راه می اندازه و بعد از پشت سر گذاشتن بحران اقتصادی داره به تحقیقات میرسه و ... خواستم ازت خواهش کنم یه پست تخصصی برای ما هم رشته هات بذاری و از نحوه کار و تکنولوژی هایی که استفاده می کنن و ... بنویسی. من فیلد تخصصی ام Business Intelligence هستش و در واقع تز ارشدم بود و کلی به این فیلد علاقه دارم و قصد دارم وقتی به امید خدا رفتم کانادا در این زمینه کار یا تحصیل کنم.
    ممنون میشم اگر اطلاعاتی در این خصوص هم داری بیان کنی.
    باز از نوشته های خوب و مفیدت ممنونم
    سلامت و شاد و موفق باشی

    پاسخحذف
  21. salam.aval ke mamnun sar zadi.bad ham chashm age ax haro gereftam hatman mizaram

    پاسخحذف
  22. فکر کنم روز تولدش کادو رو بدین بهتر باشه. اون طوری ممکنه فکر کنه شما تاریخ دقیق رو یادت نبوده.
    البته اینم هست که روز تولدش ممکنه از قبل برنامه ریزی کرده باشه که پیش دوستاش یا خانوادش باشه و اون وقت نتونید برید بیرون.

    راستی، خیلی خیلی خیلی کنجکاوم که قیافه ی خانوم همخونه تون رو وقتی می فهمه شما لباسش رو پوشیده بودین ببینم. می شه همون موقع یه عکس بگیرید و بذارید اینجا یه کم دور هم بخندیم؟ lol
    خیل کار وحشتناکی کردید. به نظرم اون لباس زیر رو سر به نیست کنید. من جای شما بودم (که خوشبختانه نیستم!) گم و گورش می کردم.

    پاسخحذف
  23. به نظر خانم میومد:) انشالله مبارکه
    کادو روزه تولد باید بدی هول نکن:*

    پاسخحذف
  24. چقدر خندیدم در مورد این زیر شلواری نوشتید ، یک سوال این از چه حسی نشات می گیره که رو عکس خودتون یه نوار مشکی گذاشتید و برای اون خانم نه !در ضمن کادو رو روز تولد بدید ولی بگید که مدتیه تو فکرش هستید و حتی عجله داشتید در گفتن تبریک ، این جمله حسی خوبی رو انتقال میده .

    پاسخحذف
  25. سلام وعرض ادب با اون موهای سیخ سیخیت

    پاسخحذف
  26. سلام

    تا حالا عکستو ندیده بودم. از طرز نوشتنت فکر می کردم یه شکل دیگه باشی. در هر صورت خیلی باحال می نویسی.

    پاسخحذف
  27. خیلی جک نوشته بودی آرش! کلی خندیدم! اگه تو اداره دوباره رئیسم بهم گیر داد تقصیر تو ! از آلان گفته باشم!
    از سربازیت هم یکم بنویس، من که حسابی داره خسته ام می شه از یان سربازی و هنوزم تموم نشده، تو یه کمی خاطره بنویش، منم روحم شاد بشه!
    یاد از ای مرغ گرفتار کنید ای آمریکا رفته گان!!

    راستی تو پست جدیدم، جای نظرت خالیه، می بینم که بلاگ های که من می رم تو ام توش سرک می کشی رفیق!

    پاسخحذف
  28. برندا چند سالشه ؟ به نظر میرسه ازتو خیلی بزرگتره !!

    پاسخحذف
  29. م یشه گفت تقریبا باحال می نویسی، در ضمن قدرتت تو غلو کردن و گنده نشون دادن مسائل خیلی بالاست. در مورد برندا هم اینقدر با آب و تاپ ازش تعریف کرده بودی که من فک می کردم عجب تیکه ای باشه. ولی بهت توصیه می کنماگه دوسش حتما پا پیش بذاری چون این عکسی که از برندا دیدم از خداشم باشه بهش پیشنهاد بدی. در ضمن دماغت همچین هم در مقایسه با دماغ برندا گنده نیستا :))

    پاسخحذف
  30. نمی دونم چرا بعضی از عکسهای وبلاگت برای من فیلتر هست. چند روزی هم هست که فیلتر شکنم کار نمیکنه و متاسفانه نتونستم عکس براندا و یا حتی خودت رو ببینم.

    اما در خصوص هدیه تولد به نظرم بهتر باشه که همون روز تولدش، کادوت رو بهش بدی. و البته چند روز قبل هم که برای ناهار یا شام روز تولدش دعوت میکنی سعی کن خیلی بی تفاوت به نظر بیای انگار که نمیدونی تولدش هست. حالا یه همچنین چیزی ;) 

    و نهایتا اینکه امیدوارم خوش بگذره.

    پاسخحذف
  31. آرش جان ، از دسامبر 2009 دارم وبلاگتو می خونم. با دیدن عکس بالا تا حدود زیادی برام از اون حالت مجازی خارج شدی.البته قبلا به قول خودت با لباس تهاجم فرهنگی در پست هالووین دیده بودمت و یکبار هم با کت وشلوار قبل از مهمونی ، البته زیر نور فلش دوربین و یک بار هم عکس دست جمعی با برندا(البته به چشم خواهری) و همکارات .
    گرچه در حالت Full مجازی هم ، برای اولین باره که برای یک نفر که اصلا تا به امروز از نزدیک ندیدمش و شناختی ازش ندارم ، از ته دل آرزوی موفقیت می کنم و فکر می کنم که نباید بگم شناخت ازت ندارم چون با خوندن نوشته های وبلاگت خودمو کاملا باهات آشنا حس می کنم.

    ارادتمند ، دوست مجازی سابق

    پاسخحذف
  32. منم تازه با شما اشنا شدم و امیدوارم در پروسه ی هدیه دادنتون به اون خانوم موفق باشید
    منم شما رو به پیوندهای وبلاگم افزودم تا بیشتر بهتون سر بزنم

    پاسخحذف
  33. In branda be nazar miad az to mosen tar bashe , intor nist ?

    پاسخحذف
  34. ممنون ازت که توی وبلاگ نقطه نظرت رو گفتی.
    میدونی منم هیچ وقت ازش بدم نمیومد البته گاهی با طرز فکرش مشکل داشتم ولی به اون معنی نبود که ازش بدم بیاد و از نوشته هاش لذت میبردم و قلمش رو دوست داشتم.ولی الان با این کاری که کرد به طور کلی ازش متنفر شدم. نه به خاطر ندا .من هیچ تعصبی نسبت به ندا ندارم .من مشکلم با این طرز فکر مریض گونه ی فرهنگ ایرانیه که فکر میکنند هر کی دوست پسر داشت مشکل داره و از این دیدگاه متنفرم. من به طرز کشتن ندا هم کاری ندارم این رو هر کسی میتونه در موردش بحث کنه و نظر بده . اما این طرز نوشتن و گذاشتن عکسهای خصوصی یک دختر توی وبلاگ و زدن انگ به اون اونم با سیاستی دو پهلو به نظرم یه کمی تهوع آوره.
    به امید روزی که هیچ کسی رو به خاطر مسائل خصوصیش قضاوت نکنیم.

    پاسخحذف
  35. من تا حالا كامنت نذاشته بودم. اما حالا به خاطر گل روي دبورا خانم هم كه شده اومدم يه چيزي بنويسم برات.
    ضمنا اين خانم به نظر دختر خوب و متشخصي مياد. خوشگل هم كه هست. ديگه چي مي خواي؟ خلاصه آسينها رو حسابي بزن بالا.
    راستي قضيه زير شلواري خيلي بامزه بود.
    موفق و پيروز باشي.

    پاسخحذف
  36. شوشو گفت:
    چرا توهین می کنید؟دبورا که یکی دیگس.آرش خان ازش فراریه D:
    اگه تا قبل از اومدن آقا آرش موفق شید کامنتو پاک کنید که شانس اوردید.وگرنه آرش خان میاد و ....
    دیگه از قیافه و تیپش تو این عکس معلومه که چی کار می کنه (;

    پاسخحذف
  37. شوشو گفت:
    با توجه به اینکه من دماغ شناس بزرگی هستم و دستکم سه تا عکستونو دیدم(که البته همش از جلو بودن)می تونم بگم که شکل بینیت از جلو خوبه ولی از کناره هاش تصویری در دست نیست تا قضاوت کنم.
    معمولا بینی یهودی از بغل فاجعه باره نه از جلو.
    پس اگر جای شما بودم حتما طوری جلوی برندا ظاهر می شدم که فقط دو بعد از جلوی صورتم رو ببینه(مسطح مثل ماسک) تا زاویه قشنگی از بینی ببینه.

    پاسخحذف
  38. aza.joon
    man bargashtam :D

    maloome arash ... kado ro rooze tavalodesh behesh bede

    dastanetam rajebe lebase zire hamkhooneit mano kosht az khande :D))))))))

    پاسخحذف
  39. این براندا براندا که میگفی اینه جدا؟ این که به چشم مادری شبیه پیرزنهاست! ایراد ما ایرایها اینه که تا یک زن بلوند موبور میبینیم شل میشیم!

    پاسخحذف
  40. نترس بابا کسی به این براندا نظری نداره.به قول یکی از این کامنت گذارها سنش خیلی بالا میزنه و کسی بهش نظر نمیکنه!

    پاسخحذف
  41. جدا چرا ما ایرانیها حتما فکر میکنیم زن باید زیبا باشه؟ برای ازدواج و عاشق شدن معیارهای دیگری هم وجود داره .این خانم براندا درسته که زیبا نیست و سنش هم بالاست ولی ممکنه اخلاق خوبی داشته باشه که آرش رو جذب کرده .واقع بین باشیم

    پاسخحذف

لطفا اگر سوال مهاجرتی دارید به تالار گفتگوی مهاجرسرا که لینک آن در پایین وبلاگ است مراجعه نمایید.
اگر جواب کامنت ها را نمی دهم به خاطر این نیست که آدم مهمی هستم و یا کلاس می گذارم و قیافه می گیرم بلکه فقط به خاطر این است که اعتقاد دارم آنجا متعلق به خوانندگان است و بدون دخالت و تصرف من باید هر چیزی را که دلشان می خواهد بنویسند.