۱۳۸۸ دی ۱۳, یکشنبه

یک روز مرخصی!

راستش امروز ممکن است وقت نکنم که برای شما دوستان عزیز مطلبی بنویسم. چون یک عالمه کار دارم و فردا هم باید دوباره سر کار بروم و خود را برای سال جدید آماده کنم. در ضمن باید حداقل یک ساعت تمرین گیتار کنم چون هفته قبل یک درس جدید گرفته ام و هنوز خوب تمرین نکرده ام.

از تمرین خودم هم برای شما ویدیو گرفته ام تا از من بی خبر نباشید آن هم با تنبان قشنگم و منظره زیبای رختخواب! این قطعه ای که در ویدیوی اول ملاحظه می کنید الحمرا است که درس سه هفته پیش من است و من برگ آخر نت آن را هم گم کرده ام. اگر معلم گیتارم این اجرای من را ببیند نه تنها من را با اردنگی می اندازد بیرون بلکه حمایت خود را هم از مردم ایران پس می گیرد!!!

ویدیوی دوم هم مثلا قطعه شماره هفت آلگرو استادی ا ماینور کرکاسی است که هفته پیش درس گرفته ام و هنوز نمی توانم آن را درست اجرا کنم. همخانه ام هم دارد با پرینتر من ور می رود تا کپی رنگی بگیرد. در ضمن به پنج چفت کفش من هم که در کنار اطاق من ردیف شده است گیر میدهد و می خواهد که آنها را در بالای کمدم برایم مرتب کند!

پس با اجازه شما من امروز را مرخصی می گیرم. خوش و سرحال باشید.




۱۲ نظر:

  1. merci khoob bood:)
    dashtim kam kam negaran mishodim

    پاسخحذف
  2. وبلاگ جالبی داری، مخوانندش شدم. ولی نظر من راجع به ازدواجت( ابته من خیلی از تو کوچیکترم) اینه که بری با یه دختر مهاجر و یا اونجا به دنیا اومده ی ایرانی ازدواج کتنی بهنره. البته نباید مهاجرین کشور های دیگه ی خاور میانه هم فراموش کنی، چون زیاد با اینجا اختلاف فرهنگی ندارن)
    راستی، بجنب که هی سنت بالا بره مووقعیت هات کمتر می شه
    فعلاً مرد بزرگ

    پاسخحذف
  3. از كامنت ها معلومه كه خاطر خواهات زيادن
    كافيه يه لب تر كني............
    يالا پسر دير بجونبي از كف رفتن !!!
    من هم ازب اوغلو هستم ولي اينقد اين دست اون دست كردم كه ديگه الان هيچ كي خاطر خواهم نميشه...

    پاسخحذف
  4. می مردی دوربین رو یه جور می ذاشتی که این هم خونه ایت رو ببینیم؟

    پاسخحذف
  5. كل مطالب صفحه روخوندم.باحال بود.راستي منم32سالمه مجردم. دارم ميرم كانادا. راستي ما چيكار كنيم؟ من كه با هيچكي نميتونم كنار بيام.

    پاسخحذف
  6. سلام، خسته نباشی عزیز
    من معصومه هستم، همون کسی که درخواست کردم و اون مطلب را در مورد سیستم کارمندی آمریکا نوشتی، یه لطفی بکن داداش بهم بگو که تو اون فرم‌هایی که میدن برای ارزشیابی هر فرد هر 6 ماه یک بار، از چه مواردی سؤال شده و چطور با اون موارد کارمند خوب رو می‌شناسن؟ لطفاً یه توضیحی در این باره بده که من دست از سرت بردارم (چشمک) مرسی

    پاسخحذف
  7. سلام آرش جان تو که آزارت به هیچکی نمی رسه تو که طرفدار حیواناتی ، داداش موقعی که گیتار میزنی چفت و بست اتاقتو محکم کن صدا بیرون نره این مرغابی های وحشی لگون پشت پنجرت از تخم نیفتن نسلشون منغرض بشه.
    شوخی بود جدی نگیر.مرسی از اجرای خوبت بازم فیلم بزار یه فیلمم از این همخونه ای عتیقت بزار .
    ____بهنود____

    پاسخحذف
  8. تمرین تون خوب بود. هر دو ویدئو رو تماشا کردم. امیدوارم که در آینده گیتاریست معروف و محبوبی بشید.

    پاسخحذف
  9. سلام وبلاگ خيلي خوبي داريد از خوندنش لذت مي برم قلم بسيار روان و شيوايي دارين موفق باشيد

    پاسخحذف
  10. معصومه خانم جان, لطفا نمونه ارزیابی را از آدرس زیر دریافت نمایید
    http://www.blountchamber.com/library/Performance%20Evaluation_1184273390.pdf

    پاسخحذف
  11. salam arash, matlabeto khondam kheili bahal bod, rasti man ie dokhtare iraniam ke taze omadam amrica age khasti mitoni dar morede manam fek koni ;).

    پاسخحذف
  12. darbare emtahan ranandegi bishtar toizih bedid
    chekar konim ke dar emtahan ranandegi movafag shavim?

    پاسخحذف

لطفا اگر سوال مهاجرتی دارید به تالار گفتگوی مهاجرسرا که لینک آن در پایین وبلاگ است مراجعه نمایید.
اگر جواب کامنت ها را نمی دهم به خاطر این نیست که آدم مهمی هستم و یا کلاس می گذارم و قیافه می گیرم بلکه فقط به خاطر این است که اعتقاد دارم آنجا متعلق به خوانندگان است و بدون دخالت و تصرف من باید هر چیزی را که دلشان می خواهد بنویسند.