۱۳۹۱ مرداد ۹, دوشنبه

ویدیوهای سرگرم کننده و ماجراهای من


سوی چشمانم بهتر شده است. دکتر گفت تا سه ماه دیگر بهتر هم می شود. دارم برای تشکیل خانواده اقداماتی مقتضی به عمل می آورم که امیدوارم افاقه کند. البته افاضات حضرات آیات را در این مورد خاص لحاظ نمی کنم و به یک دانه بسنده می کنم. می گوید راستش را بگو ببینم این دخترهایی که برایت پیغام دل و قلوه می گذارند که هستند. می گویم به حضرت عباس خبر ندارم. البته من با حضرت عباس هماهنگ کرده ام که حرفمان دو تا نشود. سرما هم خورده بود و فکر کنم من هم سرما خوردم. البته فکر بد نکنید چون ویروس سرما خوردگی از راه هوا هم منتقل می شود. حتی از فاصله یک متری و دو متری هم امکان انتقال آن وجود دارد. رفتیم یک بازی کردیم که یک میزی شبیه پینگ پنگ بود وتوپش هم یک صفحه پخ گرد بود که با نیروی مغناطیسی روی میز معلق بود و به این طرف و آن طرف می رفت. دو تا دسته هم مثل گوشکوب داشت که می بایست با آن توپ را به دروازه دشمن می کوبیدیم. با بدجنسی تمام دو دست او را بردم و بدون مراعات کردن توپ را چنان با قدرت تمام به سمت دروازه او می کوبیدم که انگار مسابقات المپیک است. وقتی پای رقابت و مسابقه در میان باشد من دیگر دوست و دشمن و زن و این چیزها نمی شناسم. ولی خوب بقیه اوقات رمانتیک بودم و حتی در ماشین را هم برای او باز کردم. می گویند اگر دیدی که یک آقایی در ماشین را برای یک خانم باز می کند بدان که یا تازه همدیگر را ملاقات کرده اند و یا اینکه ماشین نو است و مرد نمی خواهد که در آن محکم بسته شود و خراب شود. تازه گل هم خریدم که دیگر آخر عشقولانگی است. نمی دانم این موبایل از چه زمانی وارد فضای رمانتیک شد ولی خدا لعنت کند کسی را که این وسیله مستهجن را اختراع کرد. دقیقا مثل قلاده ای است که بر گردن آدم آوبزان شده باشد. من دیگر باید بروم ولی شما با همین ویدیوهایی که گذاشتم سر خودتان را گرم کنید.



سخنرانی مذهبی
از تهران تا قاهره
جلسه تخصصی مذهبی
مستر بین جدید
پروفسور بالتازار
ابراز عشق جوانان ایرانی به مقام ولایت
ماریا کالاس خواننده اپرا
آگهی بازرگانی
افتتاحیه المپیک 2012

۷ نظر:

  1. آرش جان قبلا ها که مجرد بودی تفصیلی تر می نوشتی ها

    پاسخحذف
  2. سلام آقا آرش
    نگفتم اگه از اول یه انتخاب خوب میکردی حداکثر وبلاگ خون میشدی
    الان الاعم یه انتخاب خوب از کوتاهی متن اخیر پیداست ...
    این نوشته و بازی پینگ پنگ دو نفری یه فیلم عشقولانه رو به یادم آورد که شروع آشنایی با بازی بدون کلام و جدال بیلیارد نامزد یه میلیاردر با هنرپیشه معروف مرد داستان شروع میشد و در فضای بارونی یه مرزعه تصویر کامل می شه ... دنبال فرصت باش ...اولین بارش ...
    موفقیتتون یه فایده برا من یکی داره که کارم حفظ می شه ...
    میترا

    پاسخحذف
  3. جایگاه سوممیمو تثبیت و مدال برنز این پست رو از آن خودم کردم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. الان اومدی اعلام کنی که همه لباسای نو بخرن هفته دیگه عروسیه هان؟!!

      حذف
  4. از دخترای شهرتونه؟ چند وقته آمریکاس؟ گرین کارت داره؟ از کجا و چطور همدیگه رو پیدا کردید؟

    امضا: فضول محله!

    پاسخحذف
  5. امیدوارم بالاخره سروسامان بگیری. ولی نمی دونم چرا چشمم آب نمی خوره.

    پاسخحذف
  6. سلام

    خوشحالی و سلامتی شما ارزوی قلبی منه

    :)

    پاسخحذف

لطفا اگر سوال مهاجرتی دارید به تالار گفتگوی مهاجرسرا که لینک آن در پایین وبلاگ است مراجعه نمایید.
اگر جواب کامنت ها را نمی دهم به خاطر این نیست که آدم مهمی هستم و یا کلاس می گذارم و قیافه می گیرم بلکه فقط به خاطر این است که اعتقاد دارم آنجا متعلق به خوانندگان است و بدون دخالت و تصرف من باید هر چیزی را که دلشان می خواهد بنویسند.